Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Teknisk feil meg her, og teknisk feil meg der! Kan dem ikke fikse opp i det snart'a? Jeg vil sjekke status!!
brooklyn Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg som er så glad i lånekassen for tiden! Etter 3 mnds behandlingstid fikk jeg endelig svar i går:))))
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hvis det tar like lang tid som å nå dem på telefon er det sikkert i orden en gang uti neste uke;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 3 mnd?? på en vanlig søknad? djisses... Jeg har faktisk fått tak i de på tlf før, etter 4 min i kø... så for meg lenger tid, men. Det er ikke lånekassa sin feil, det er noen teknikere som har vært og jobba på egenhånd, så de har ødelagt noe av systemet der. Great
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Så egentlig burde overskriften vært "møkkateknikere som tukler med andres ting"... haha
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 De sier det er teknisk, men jeg tipper det er noe med hodene i andre enden *flire* Hos oss overså de nemlig teksten i "melding til mottaker" feltet (hvor jeg hadde skrevet hvilket kundenr innbetaling gjaldt + navn), og antok at siden mannens faste trekk plutselig ble trukket fra en konto i mitt navn - så skulle beløpet trekkes fra på MITT lån. Jadda! Og sendte dermed purringer og inkassovarsel på gubbens lån. Artig! Men vi fikk orden i det til slutt da, og så fikk vi brev om at vi måtte huske å merke innbetalingene... GR! Men sånn til vanlig er jeg happy med dem altså.
brooklyn Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 ..ikke vanlig søknad, da. "du har ikke tatt alle eksamene dine. hvorfor ikke?" vel, jeg drev og fødte når deandre hadde matteeksamen. "ah du har fått barn. du kan søke om fødselsstipend!" ja jeg vet men kan ikke jeg få lånet forst og så kan vi gjøre det om senere? "nei. send inn fødselsattest nå. " ok. derfor tre mnd...
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, det ER faktisk noen teknikere som har tukla det til ) Grunnen til at jeg vet det, er fordi det er gamle arb.giver til sambo som har ansvaret for lånekassa sine sider. Så de som skal fikse det, sitter å klør seg i hodet fordi de andre har tukla med ting de ikke skulle tukle med! Makan altså. Jeg er happy med dem jeg også, igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå