Gå til innhold

Har dere fri på juleaften i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får sikkert fri i år, men må jobbe neste :/

Skikkelig kjedelig!

Er så lei av å jobbe på slike dager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA! i år er jeg student (vel, ferdig 17.des da, men dog) så jeg har friiii! Skal bli godt :)

Skrevet

Ja, har alltid fri på julaften.

Mannen også.

Skrevet

Er i permisjon, men begynner å jobbe igjen 9.januar. Dessuten har den bhg jeg jobber i stengt i jula og påsken :o)

Skrevet

Nei, jeg jobber hele jula. jobber kvelden 23, dagen 24, fri 25, jobber kvelden 26. Så jobber jeg kvelden nyttårsaften og dagen 1.nyttårsdag.

Skrevet

JA, vi har også alltid fri på juleaften og i romjulen, er så deilig:)

Skrevet

Skal jobbe natt til 1.juledag, så føler ikke at jeg har helt fri, begynner på jobb kl.21.30 om kvelden.

Skrevet

Jeg er usikker. Mener jeg jobba i fjor, så da har jeg i utgangspunktet fri i år. Nyttår derimot blir det nok jobbing for å klargjøre til salget - samme i romjula.

Skrevet

vi har fri. mannen avspaserer de dagene i romjula slik at han får hele uka hjemme. Jeg er student. siste eksamen 18 des. og fri fram til februar :)

Skrevet

Permisjonen min begynner 21 desember:) Så var heldig der, ellers hadde jeg nok måtte gå på jobb julaften ja...

Skrevet

Nei, skal jobbe dagen.. Dagen på lille julaften også..

Skrevet

Håper sjefene velgere å ha stengt så jeg slipper. I fjor hadde vi åpent og betalte vel mer i strøm enn vi hadde på kassa... Ikke akkurat en julegaveisistelitenbutikk jeg jobber i...

Jobber mye heller dagen på nyttårsaften enn dagen på julaften.

Skrevet

Jeg har faktisk meldt meg frivilig til å jobbe sent i år,gullet skal være hos faren så julen er ødelagt for min del...

Skrevet

jaaaa!!! Har ikkje hatt fri på 5 år...må alltid jobbe halve julen og annenhver julaften.gleder meg sykt og neste år blir det samme for jeg skal ha 2 års perm.Ikkje snakk om nyttår,påske,17.mai og pinsen og!!

Har jobbet turnus i 13 år og det begynner å tære på konemor ja.Ihvertfall de siste 10 årene med småbarn..nå kjenner jeg at det er nok.vil nok prøve noe på dagtid senere og heller jobbe turnus igjen når barna er eldre.

Skrevet

Vi jobber begge i industrien og siste arb.dag før jul er fredag 19.des. Begynner på 5 desember tror jeg det var. Har fri hvert år begge to,så vi er heldige slik!

Skrevet

I år har jeg permisjon hihi :) :) åååå som vi skal KOSE oss!

Skrevet

Ja, jeg skal ha fri!!! Går på jobb natt til 3. juledag etter 9 dager fri! Men skal jobbe nyttårsaften, natt til 1. nyttårsdag, det er litt kjipt! Absolutt den største bakdelen med å jobbe i helsevesenet ja.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...