Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg lurer på hvikle butikker som har det billigste utvalget? Da tenker jeg på maling, listverk, materialer til lettvegg, fliser og you name it. Trenger ikke å være samme butikk. Noen som har vært gjennom en oppussing som har gode erfaringer å dele?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Vi har som regel handlet på Coop Obs Bygg, de ligger jevnt over ganske greit på prisstigen. Men de fleste kjedene har jo kjempetilbud innimellom, så jeg har lagt meg til vanen med å lese gjennom Coop, byggmakker og monter sine reklameblekker... Spørs sikkert litt hvor du bor, fikk tips om noen parkettgreier i går hvor det var billig, men de var kun på Østlandet..
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Bor i Oslo, så utvalget burde være greit nok ;-) jeg har bare altdri undersøkt på dette feltet før, og ikke satt mine ben i en malebutikk på 10-15 år sikkert, så jeg kjenner meg litt grønn og dum... Men Coop Obs Bygg er et godt tips, der må de vel ha det meste relativt billig ja.
Sivalur Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Bor du i Oslo så er ikke turen så altfor lang til Bauhaus på Liertoppen... der har de absolutt alt du trenger, og det meste billigere enn andre steder.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Bauhaus på Liertoppen (30-40 min kjøring fra Oslo) har prisgaranti på sine produkter og bør således være billigst.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 http://www.byggmax.com/no-no/Prod/Golv/Tragolv-Parkett/Default.aspx Denne jeg fikk tips om i går, ser ut som de har litt annet enn bare parkett også
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Bauhaus er notert :-) Fant nettflis.no som visstnok er billig på fliser, men siden jeg ikke har så mye å sammenligne med lurer jeg på om det faktisk ER billig her? Anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå