Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er 37 uker i morgen og har foreløpig ikke noen tegn til melk i puppene. Det stikker litt innimellom ( nesten som melkespreng ) men ingenting som renner ut. Forrige gang kom melken allerede før uke 36....kan dette ha noe å si på tiden etterpå?? Vil så veldig gjerne at amming og slike ting skal gå bra:o) Noen som vet??
*Super*Mamman* Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har ingenting å si i forhold til hvordan ammingen blir. Hadde ingen tegn på melk i puppene sist gang jeg heller, men gikk supert alikevell:) Råmelken er der inne, selv om du ikke merker det! Og melken kommer jo ikke for fult før etter at babyen har fått suttet litt på dem:)
PAVEEL Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 var sammen med meg det. kanskje det er sånn at kroppen vet at den skal produsere mel uansett så den trenger liksom ikke øve på det;-) vet ikke jeg. men uansett så trenger du ikke å bekymre deg om det. melka kommer den vettu, like greit at den holder seg der inne til babyene kommer, så slipper vi sølet hihi;-)
ninna22 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 jeg er i uke 37 jeg oxo, har heller ikke fått melk ennå. har oxo hatt sånn spreng i puppene, men det er mest når jeg fryser. men den kommer vel snart=)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 slapp helt av, melken kommer etter fødselen - her kom den på dag 5 etter fødselen......babyen klarer seg fint med råmelk de første dagene. Bare ikke stress og bli engstelig om du må stimulere litt, husk alt skal produseres og gå sin naturlige gang ;o) viktig med ro og at du er trygg på deg selv - melken kommer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå