Gå til innhold

Kamik sko og shipping utgifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Noen som kan hjelpe? Tenkte å kjøpe vintersko til Tulla på nettet. Sjekker forskjellige sider, men lurer fælt på om noen vet hvor mye som er vanlig å ta i shipping utgifter?

På en side kostet det 31 US dollar, noe som var mere enn hva skoene kostet. Er dette vanlig takst?

Evt noen som vet en side som er rimeligere? Ikke sierratradingpost, for de har ikke de skone jeg leter etter.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden Kamik er ganske tunge blir det fort vekk endel i shipping, men jeg har kjøpt Stride Rite vintrstøvler fra USA, (de er laget på samme måten og veier det samme) og betalte vel en 15$ i shipping...

Skrevet

Det handler om hvor mye skoene veier samt hvordan de sender (båt, fly etc)

Ofte er det like billig å kjøpe de i Norge....

Skrevet

Jeg kjøpte til småen her....

http://www.cabelas.com/cabelas/en/common/search/search-results1.jsp;jsessionid=B51UBSWBVOTIZLAQBBKCCONMCAEFKIWE?_dyncharset=ISO-8859-1&selectedPerPage=&hasJS=true&_D%3AhasJS=+&_D%3Asort=+&sort=all&Ntt=Kamik+Tickle+Mini+Kids+&_DARGS=%2Fcabelas%2Fen%2Fcommon%2Fsearch%2Fsearch-box.jsp.form1&Go.x=8&Go.y=9&_requestid=11469

Der hadde de to shipping metoder...en til 40 dollar og en til 20...jeg vagte den dyreste for det var første gangen jeg handlet...

Da hadde jeg de på døra med ups 5 dager etter bestilling.

Tenkte jeg skulle prøve den andre metoden nestegang....

Kamik skoene jeg kjøpte var utrolig lette.... infant..

Skrevet

Selv med dyreste portoen sparte jeg på å kjøpe fra usa

Skrevet

Kommer vel litt ann på hvor du kjøper det:)

Det ene parret som sto på den siden du refererte til kostet der $49.99, dvs et sted mellom 300-350 kr sånn ca med dagens dollarkurs. I tillegg kommer porto.

Jeg kjøpte de samme skoene i Oslo til 300 kr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...