Gå til innhold

plis svar? om melka! hihi!


mamma`n til go`jenta♥+baby!<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man ikke får satt igang melk-produksjonen med en gang...

så får man morsmelk-erstatning på sykehuset?:)

babyen må jo ha mat!? hehe:)

har sånn sekret i puppene nå, hva om det ikke blir omgjort til melk da?

ungen kan jo ikke drikke sekret!

er førstegangs, derfor er jeg en liten dummie=Dhihi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. Melken kommer i gang i løpet av noen dager.

Det sekretet du kaller det , er råmelk, og den er spekket full av næringsstoffer. Babyene er "konstruert" slik at de greier seg på kun det de første dagene etter fødsel, før melken kommer for fult. Så dette skal du ikke bekymre deg for. Er helt normalt at babyene går ned i vekt de første dagene, for så å legge på seg når melken kommer:)

Masse lykke til:)

Skrevet

Hei.

 

En nyfødt greier seg helt uten mat de første dagene... så ingen grunn til bekymring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...