Gå til innhold

Dagen i dag


Maren og snella

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en skikkelig blødning. Forferdelig skummelt! Ringte opp til Ullevål og fikk komme dit med en gang, jeg har tilbragt altfor mye tid på kvinneklinikken det siste halvåret, så jeg fikk lov til å komme uten henvisning fra fastlege. Ventet der i en times tid da jeg kom dit og så ble jeg sjekket...

 

Takk gudsjelov så er alt som det skal være!!! Hjertet banker og h*n har vokst nesten en halv cm siden jeg var på tidlig UL sist torsdag... Så redd er det leeeeeenge siden jeg har vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så godt at alt går bra.

 

Det gikk bare et stort Å NEI, å håper det går bra igjenom hele meg når jeg leste første delen av innlegget ditt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... så godt å høre!! Jeg fikk også helt vondt i magen da jeg leste første avsnitt. Veldig glad på dine/deres vegne. Kos deg nå, slapp av og nyt dagen med lille i magen; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorryyy! Mente ikke å skrive ett skremselspropaganda innlegg.. Måtte bare dele at det gikk bra :-) Hjertet synker jo langt nedi magan på en når man begynner å blø, så det er så godt når man kan se en liten skapning som flyter rundt der inne med ett bankende hjerte... Fikk også høre hjertelyden for første gang i dag! deilig deilig deilig lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte jo bare få forklart deg: ) Det var på ingen måte skremsel... skjønner deg godt, hadde vært like livredd selv! En historie som endte godt: ) Desuten er det kjempefint å vise alle at blødning ikke automatisk betyr enden på visa! Kos deg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ekkelt da. Hva uke er du i? Godt at de tok deg inn med en gang da. Ikke kjekt å lure for lenge. Skulle sånn ønske det gikk fortere jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9+0 i dag... ferdig med 3/4 av den "skumle" perioden...

Jeg syns det gikk ganske så fort, det tok omtrent halvannen time fra jeg oppdaget blødningen til jeg satt i stolen...

 

Heldigvis gikk det bra! og som det ble nevnt over her så er det på mange måter betryggende å vite at det går an å ha en blødning uten at det er noe galt. Gynekologen jeg hadde i dag fortalte meg at omtrent 20% av alle normalt fødende (aner ikke hva det betyr), opplever noe slikt i første trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for å høre at alt står bra til med huleboeren. Skjønner godt at du ble skremt. Men nå er snart den verste kneika over og da er det bare å kose seg. Krysser fingrene for alle sammen, dette går bra:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liten oppdatering herifra...

Blødningen har ikke gitt seg enda, så jeg skal på kontroll igjen i dag kl halv to...

SKUMMELT

 

Krysser fingrene for at det fortsatt er liv i den lille huleboeren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Selma :)

Det gikk flott!

Junior har vokst, og er litt over 3cm nå! h*n spreller for harde livet...

Det er ikke godt å si hvor blødningene kommer fra, men jeg skal visst ikke bekymre meg stort for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...