Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hva om vi hadde greid det? å bare overse det de idiotiske anonyme skriver??? Altså jeg mener ikke alle anonyme så klart, bare de som må hakke og klage på alle innlegg!! Det provoserer oss noe grenseløst, men hva om vi bare tok oss i nakken og bare overså de?? Da er det jo til slutt ingen anonyme som gidder å drive på sånn! Noen som er med på den eller? Holder meg som anonym:) men en SNILL anonym!
tofire Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 og den eneste som gadd å svare var akkuart en av de du siktet til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå