Gå til innhold

Overse de idiotiske ANONYME??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om vi hadde greid det? å bare overse det de idiotiske anonyme skriver??? Altså jeg mener ikke alle anonyme så klart, bare de som må hakke og klage på alle innlegg!! Det provoserer oss noe grenseløst, men hva om vi bare tok oss i nakken og bare overså de?? Da er det jo til slutt ingen anonyme som gidder å drive på sånn! Noen som er med på den eller?:)

 

Holder meg som anonym:) men en SNILL anonym!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og den eneste som gadd å svare var akkuart en av de du siktet til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...