Gå til innhold

venner.

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere det er vanskelig å skaffe seg venner, nå i voksen alder? eller har dere lett for det....?

jeg synd det er vanskelig, mye pga av at jeg er litt sjenert til å snakke, før jeg kjenner vedkommende...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke vært noe problem etter jeg fikk barn. Jeg ble kjent med noen på babyarrangementer som jeg har kjent i snart 6 år. Har også blitt kjent med noen fra nett som jeg møter i rl og som jeg har mailkontakt med. Jeg har nok vært heldig!

Du kan jo kontakte noen av trønderne som bruker bam, du kjenner de litt fra disse sidene og da er det kanskje lettere å møtes?

Skrevet

Jeg er også sjenert og syns av og til det kan være vanskelig å komme i kontakt med folk. Heldigvis jobber jeg på sykehus sammen med masse jenter og noen gutter og da du tilbringer 10 timer sammen på en nattevakt så må du liksom snakke.

Hadde det ikke vært for jobben min hadde jeg ikke hatt så mangen venner tror jeg.

Jeg har også kontakt med noen jenter fra barselgruppen til min eldste sønn og vi har blitt veldigt gode venner på desse 3 årene.

Skrevet

Vi flyttet hit vi bor nå, for 3 år siden. Og jeg tenkte at med en baby på 3 mnd blir det nok enkelt å finne seg en omgangskrets.. Men det var veldig vanskelig ha jeg funnet ut. Er noen jeg har blitt kjent med, men er jammen meg ikke lett. Kunne tenkt meg flere ja - både til meg selv, og til hele familien. Det er som regel meg, mann og sønn som finner på noe i helgene osv.

Skrevet

Ja, synes det er vanskelig. Mange av mine venner har flyttet fra byen, og jeg føler ikke jeg bare har 1 ordentlig venninne. Føler ikke jeg blir ordentlig venninne med ungenes venners foreldre.

Har også "vokst fra" mange venner da jeg fikk barn så tidlig.

Skrevet

Jeg syns også at det er vanskelig. Har alltid vært sjenert. Har fortsatt barndomsvennene mine da :-) Men jeg føler at jeg har blitt flinkere til å ta kontakt med folk. Og at det er lettere når man har en liten en på armen. Hett samtaleemne hehe :-)

Skrevet

De jeg har blitt gode venner med etter endt utdanning har jeg truffet gjennom jobber jeg har hatt. Ellers har jeg ganske god kontakt med noen av kjærestene/konene til samboern's kompiser.

Er vel forholdsvis åpen av meg jeg da, har ganske lett for å prate med folk, men det kan ta litt tid å bli skikkelig kjent med meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...