Miniogmy Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 jeg er 36 uker nå, veldig hoven og endel hodepine.. er så sykt sliten akkurat nå, vil ha dette overstått.. er jeg ei pingle som bare ønsker å bli startet nå?? blir overvåket to ggr i uka nå, legen anbefaler igangsetting i uke 38, og selv hadde jeg troppet opp på ahus i dette øyeblikk om jeg kunne det.. lengter sånn etter min lille jente, jeg lengter etter å kunne bevege meg friere, uten å ha stokkelegger og en badeball som demonstrerer overalt.. savner meg selv jeg.. og savner å holde lillejenta mi, og lengter etter at pappaen skal få se sin lille vakre jente!!! lite hjertesukk fra meg, bare måtte..
Elise18.11.08 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner så godt hvordan du har det!! Er slitsomt, men det er desverre det vi må igjennom. Jeg ville nok ikke spurt om å bli satt i gang før uke 38. Jenta di setter nok mer pris på å komme ut da enn nå tror du ikke? Lykke til;)
Miniogmy Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 legen anmoder de på ahus igangsetting etter uke 38 pga mye plager, så får se hva jordmor på ahus sier den 29! *spent*
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Da får vi håpe at du ikke treffer på samme legen der som jeg gjorde i dag... Jeg var på vekstestimering pga jeg er 100% sikker på at jeg har fått feil ul-termin, men fikk beskjed om at det var MYE bedre å gå tre uker på overtid enn å bli satt i gang! Så får håpe at ikke alle legene der oppe har samme holdning! *sukk* Har vært så fornøyd med ahus til nå, men... Og skjønner godt hva du mener, sliten og lei og lengter etter veslejenta:) Lykke til hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå