Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 har hatt et uhell med en kondom som sprakk, så jeg tok en angrepille i dag... bare lurte på om dere hadde hatt noen bivirkninger, og om dere begynte å blø ganska fort? har aldri tatt den før, så lurer egentlig på hva som skjer... jeg har lest bruksanvisningen, men spør likevel:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 nei har aldri fått noe bivirkninger. men venninna mi blir alltid dårlig, type fyllesyk dårlig... hehe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 hei. jeg har tatt angrepilla en gang, fikk ikke bivirkning. men den "virket" ikke, nå sitter jeg her med en baby på 8uker. er kjempe glad for det nå da.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 ja det skjønner jeg du er anonym:) grattis med baby!! en liten fyllesyke skal jeg tåle mortilgunnar.. hehe:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 hehe,... bare vær glad for at du slipper å ha meg til stedet, for jeg pleier og peke og le av folk som blir "fyllesyke" av angrepille som jeg ikke reagerer på... hehe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fikk litt blødninger etter at jeg hadde tatt den, eller om det var mensen for tidlig eller noe, men litt surr der hvertfall...
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 bare jeg ikke blir like dårlig som søndag for 4 uker siden så er det ok:) hehe.. da overlever jeg:) merker ikke noe ennå, tok den 12.30 i dag, men det må kanskje gå litt lenger tid? jeg skal hvertfall ikke fortelle deg om jeg blir "fyllesyk" hehe:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Merket aldri noe til noen bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Angrepillen virket ikke på meg heller. Har en datter på 2,5 år nå. veldig glad for det :-) men ikke bruk angrepillen som en prevensjon i form av at man tenker.. ja ja drit i kondom vi kan ta angrepille i morgen. Har man blitt gravid så virker ikke angrepillen. Den forhindrer graviditet før den eventuelt oppstår. Og virkningen avtar i stor grad for hver dag man venter med å ta den... I mitt tilfelle må jeg bare si at jeg sliter med migrene og i den perioden jeg ble gravid så hadde jeg sluttet med p-pillen da jeg hadde vondt i hodet hver dag og skulle vente på neste mens før jeg skulle prøve ett nytt merke. .
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 vi brukte kondom, men den sprakk... men en annen ting... fikk du migrene av p-pillene? det er derfor jeg sluttet på dem nå.. jeg har sykt vondt i hodet og er konstant kvalm når jeg går på pilla, det forsvant når jeg sluttet. Hvilket merke fikk du, og hjalp det?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg gikk på Jasmin..(kusina mi ble forresten gravid når hun gikk på jasmin). Nå går jeg på p-sprøyten og er veldig fornøyd :-) Hender jeg har litt vondt i hodet første dagen de setter den, men har ikke vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå