Gå til innhold

hva kan jeg si?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg nesten deprimert for tiden. Har vondt i bekkenet, sover dårlig pga dette. Er 50% sykemeldt, men føler at jeg nå er klar for 100% sykemelding. Er irritert på barna pga lite søvn, og det er tungt å måtte dra seg på jobb. Jeg skal ringe legen for å bestille time og prøve å bli sykemeldt men er så redd han ikke skal høre på meg. Vet ikke hva jeg skal si så han forstår meg istedenfor at jeg skal føle at jeg ber om å bli sykemeldt for at jeg ikke gidder jobbe lenger. Vet ikke om dette hørtes helt på jordet ut, men er det noen med gode råd eller erfaring her?

Ni uker igjen til termin nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si at du ikke kan sykemelde deg fra alt du har hjemme, men at han må hjelpe deg angående jobben. Bare si du er utslitt.

Skrevet

Si at du er utslitt, og at du ikke greier å utføre jobben din lenger.

 

Lykke til.

Skrevet

Klart du må få sykemelding... Ikke nødvendig å ødelegge seg selv helt før fødselen! Lykke til og håper du har en oppegående lege som skjønner dette!!!!

Skrevet

du seie at du har vondt i bekkenet å at du klarer ikje jobben lenger d blir får tongt å du e så sliten når du kommer him at du klarer nesten ikje å prioritere deg hjemme godt nåk, bare sei d sont i den duren du komme t å få sykemeldig då, bare syt litt ekstra bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...