annonymus1 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 dere som har fått barn med ny partner,hvordan tok det/de andre barna deres det? har vært sammen med en herlig mann i over to år og vi vil ha barn jeg har fra før ei nydelig datter på 5 år,so også sier hun vil ha søster/bror. men usikker på hvordan det blir når hun skal til pappan sin(60/40),og dette nye barnet er hos meg hele tiden,om det er no reaksjoner? noen erfaringer,for og imot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå