Tråle i Trøbbel Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Vi har...det blir IKKE dem som fotograferer neste år for å si det sånn. Vi hadde først fotografering ute...fotografen henvendte seg ikke til barna i det hele tatt og brukte ca 1.5 time på å fotografere 60 barn på 4 avdelinger (hvorav 2 småbarnsavd). Bildene ble i beste fall middelmådige...Mange rett og slett elendig. Jeg (og flere med meg!) bestilte ingen bilder. Sendte mail og klaget på bildene uten å få tilbakemelding på mailen...Det ble etter litt om og men avtalt omfotografering. Fame la seg flate...omfotografering ble foretatt og for min del ble ikke bildene hakket bedre....De var rett og slett dårlige. Har tatt bedre bilder av ungene selv:-) Har også nå henvendt meg via mail til fame uten å få respons...Dette vitner om meget dårlig kompetanse og kundebehandling spør du meg...Det er jeg heller ikke redd for å fortelle dersom noen spør:-) Ikke noen god reklame for Fame herifra...
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Fornøyd,men de er svindyre.Opplevde meget god service vi da.. Skal velge annen fotograf neste gang ,men det er bare p.g.a prisen..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 vi tok 6 mnders bildet på fame og må si at bildene ble nydelige. men som 2_prinser sier så er de svindyre og man får ikke med eksempelbilder hjem desverre.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 må bare legge til at fotografen var kjempe flink og henvendte seg nesten bare til mina. han hadde barnetekke og fikk henne til å le flere ganger.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Vi fikk et lite bilde gratis m ramme,men sånne kampanjer har de hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå