Mom2Two Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor står det søte små meldinger i korkene på Coca Cola glassflasker, men ikke i light-utgavens korker?!??! Jeg vil ha sånne oppmuntrende søte meldinger i korkene også: Be happy, marry me osv. Arg... (Jeg har visst mye å irritere meg over i dag...:-p)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Du trenger jo ikke oppmuntring når du holder deg slank fordi du er flink til å drikke lettbrus, da! Det er det jo bare de feite sukkerdrikkende som gjør ;oPPP :oD
Mom2Two Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Men er det ikke de feite som drikker light-brus da? :-p
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Haha, jo! Det er oss feite som drikker lettbrus Jeg vil ha oppmuntring under pepsi-max korken jeg! ;o)
Mom2Two Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, utrolig ergelig altså!!! Men det er bare på glassflaskene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå