Gå til innhold

Provoserende forskjellsbehandling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor står det søte små meldinger i korkene på Coca Cola glassflasker, men ikke i light-utgavens korker?!??!

 

Jeg vil ha sånne oppmuntrende søte meldinger i korkene også: Be happy, marry me osv.

 

Arg...

 

(Jeg har visst mye å irritere meg over i dag...:-p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke oppmuntring når du holder deg slank fordi du er flink til å drikke lettbrus, da! Det er det jo bare de feite sukkerdrikkende som gjør ;oPPP

 

:oD

Skrevet

Men er det ikke de feite som drikker light-brus da?

 

:-p

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, jo! Det er oss feite som drikker lettbrus ;) Jeg vil ha oppmuntring under pepsi-max korken jeg! ;o)

Skrevet

Ja, utrolig ergelig altså!!!

 

Men det er bare på glassflaskene da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...