Gå til innhold

April: Mmmm - og selvskrytet fortsetter!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Jeg og Matilde er alene i ettermiddag også, og i dag har jeg bakt nestenhjemmelagede rundstykker (fra melblandingspakke). Kom rett fra ovnen nå og jeg hadde et med hvitost på - MMMMM!!!!!

 

...så da blir det hjemmelaget tomatsuppe til middag i dag (hvis jeg får det til, aldri laget før), med rundtstykker til, og rester til gubbe og barn i morra når jeg jobber kveld :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må mer enn gjerne sende ut invitasjon til både middagsselskap og bollefest!! Hint-hint, he, he...

 

Så flink du er! Det er deilig å føle at en har overskudd til slike ting og en får en fantastisk mestringsfølelse! Du har ALL grunn til å skryte litt av deg selv, du er GOD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Invitasjon - det var jo ikke så dumt. Skjer jo stadig at Ø jobber på ettermiddag/kveld og da hadde det jo vært kjempekoselig å ha litt variasjon i hvem man inviterer, og ikke minst ei lekevenninne til M! M&M - haha :o)

 

Neste gang sender jeg mld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, det lønner seg å være frempå skjønner jeg, he, he... ;-)

 

Hadde vært kjempekos! (Onsdager og torsdager har jeg ikke snuppa...)

 

Du er nå søt også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suppa ble mye bedre enn posesuppe i alle fall. Funka 2 dager på rad også, hehe.

 

Og i går lagde jeg kjøttkaker og siden det er litt "råflott" til meg å være måtte vi jo invitere mamma på middag. Og siden vi fikk middagsgjester måtte jeg jo lage dessert, så da skar jeg epler opp ibåter og la på bakepapir, strødde over sukker og kanel og satte i stekeovnen. Skulle serveres med is til, men så fant jeg det for godt å bare hive skåla med de varme eplebåtene utover hele kjøkkengulvet før servering, så det gikk jo ad dundas.... Vaska gulvet også, men kjenner ennå at det er noe sukker som sokken henger seg fast i enkelte steder - blir ny gulvvask i dag/morgen tenker jeg. *sukk* Men tanken var god da, så det blir nok gjentatt :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...