FruMamma med nr 2 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det når vi hopper over i 3.tri? Noen som vet?
svanemamma Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Man er høygravid når man har 40 dager igjen til termin.
to_tette? Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 I uke 36, da står livmoren på topp, da er man høygravid. Det betyr ikke at man er "veldig gravid", man er ikke "høygravid" på slutten, etter at livmoren har begynt å synke nedover. Trodde alltid at det var at man hadde kommet langt i svangerskapet, da var man høygravid. Men fikk høre det at det er den tiden da livmoren står høyest.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 det er jo litt pirk pirk da De fleste sier jo at man er høygravid selv etter magen har detti ned. Magen min datt forøvrig ned i uke 34 sist.
to_tette? Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 prøver å fortelle hva jeg fikk vite da jeg selv lurte på når jeg skulle kalle meg høygravid. Kankskje de som spør har lyst å høre det selv om andre mener at det er pirk. de fleste tenker på slutten av svangerskapet når de sier høygravid, mange mener at alle som har stor mage er høygravide hodet fester seg jo ikke på akkurat samme tid hos alle, om magen detter ned i uke 34 eller 36 for akkurat deg kan jeg ikke si noe om Får huske på å bruke masse ca og omtrent om alt jeg skriver her inne heretter skjønner jeg, eller passe på å skrive at det er gjennomsnitt og at svangerskap er forskjellige. Hvis man skal være pirkete da... god natt ! hormon-trollet går og legger seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå