Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Tror jeg hadde İKM om mandagen som var (dvs 8 dager siden) men har gaatt aa innbilt meg at det er jeg som bomma paa ukene og at det var igaar mens skulle komme - men den er forsatt ikke kommet. Nevnte det for sambo i natt, og var veldig skeptisk da vi egentlig har blitt enig om at det er tidlig aa faa barn naar vi har prata om det. Da svarte min höyt elskede samboer etter noen faa sekunder med sjokk: om du er gravid, blir jeg kjempe glad. Jeg tror aldri jeg har blitt saa letta för, men kommer til aa bli KJEMPE skuffa om testen viser negativ naa i og med at samboer er med paa aa beholde til tross for at det egentlig ikke var planen. Vi skal snart ned aa handle test naa saa vi kan faa det bekreftet. Naa haaper jeg bare at jeg er gravid til tross for at det laangt ifra er planlagt. Et spm bare, hvor farlig er det at jeg har tatt p-piller de siste ukene for fosteret om jeg evt. skulle vaere gravid?? Jeg er jo heelt grönn paa alt det her med graviditet og farer o.l.
Plutselig_gravid Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei på deg:) Jeg ble gravid på p-pillen. Ingen fare for fosteret sa både lege og jordmor til meg. Så det går nok bra skal du se. Lykke til med testingen da!! Du må oppdatere oss med en gang da;)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Okey. Takk skal du ha Tenkte aa teste meg ikveld, saa jeg sitter her aa holder meg for aa ikke gaa paa do. Haaper bare samboer snart er ferdig i dusjen saa vi kan dra. Vil saa gjerne naa naar han er saa positiv!! Skal oppdatere dere saa fort testen er tatt.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Tenkte jeg skulle teste meg naa! Det har ikke noe aa si om det er morgen eller ettermiddagsurin?? Har ikke vaert paa do siden kl 12, saa det skal vel gaa greit, eller?? Litt nervös her naa....
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Selv om det er lenge siden du har vært på¨do har du gjerne helt i deg mer drikke enn du ville gjort på natta så urinen er ikke så konsentrert. Men hva ble resultatet?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Har kun drukket et glass juice og et glass med cola. Men spiller ingen rolle, for testen var ödelagt!!!!!! H. gikk ut naa for aa kjöpe nye.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Så synd. Kan vøre lurt å kjøpe topakning så har du en til å teste i morgen også, sånn i tilfelle den blir for utvannet nå.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2008 Faar ikke topakninger her - tror jeg, men han skulle ta med seg to stk Er du langt paa vei eller?
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, har 9 dager til termin =) Lykke til med testinga.
Gurine og gulla Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 oj spennende da:) hvordan går det?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2008 Venter til imaarra tidlig jeg naa. Spent! Det er ikke planlagt, men etter positiv reaksjon fra H. haaper jeg naa, selvom det egentlig ikke passer. Er jeg gravid blir det bare endringer i planene!! :)
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Spennende, fatter ikke at du klarer å vente til i morgen.
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 Ta en test nå da Når du er så langt over ikm vil nok testen bli megapositiv uansett når på døgnet du tester ! Lykke til!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. oktober 2008 Men jeg vet ikke om det var om mandagen som var eller for 8 dager siden, i og med at jeg ikke husker naar jeg fikk siste mens. Men vil saa gjerne teste naa, men törr ikke! Venter til imaarra, saa er jeg sikker
Trillet Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Ble nysgjerrig her!!! Hvordan gikk det???
gutt09&spire11 Skrevet 22. oktober 2008 #20 Skrevet 22. oktober 2008 Nå sitter jeg i spenning og venter... krysser fingrene for deg
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 22. oktober 2008 Testet idag tidlig, men testen var uten tvil negativ. Saa da er det bare aa vente paa at mensen kommer (noe veldig forsinket) Lykke til alle dere andre. Jeg er veldig skuffet og lei meg, til tross for at det ikke er planlagt. Samboer er ogsaa lei seg, sier han overrasket da det egentlig passer daarlig naa, saa er han lei seg, og det synes. Men men!!
gutt09&spire11 Skrevet 22. oktober 2008 #22 Skrevet 22. oktober 2008 Da vet dere i alle fall hvor dere har hverandre...
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 22. oktober 2008 Joda, absolutt. Men det har vi vel egentlig visst hele tiden, unntatt at naa begynner JEG aa endre mening. For om jeg hadde vaert gravid naa ville vi beholdt det, og da mener jeg at om han ville det saa er vi vel egentlig klare. Har tenkt MAAAAASSE, og jeg vil vel gjerne ha en naa allikevel, men kun om samboer er med paa det!! Faar prate litt med han ikveld. Skjönner han ogsaa pga ökonomien og livssituasjonen vi er i naa, men for det....... Hehe!! Vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå