Gå til innhold

Haha hva hadde dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er i butikken,mens du går rundt må dere akutt på do.Dere må ut av selve butikken for toalettet er i gangen.Når du er ferdig så er det ikke mer dopapir....det er tidlig på morgen og ikke folk i gangen og du få heller da ikke kontakt med butikkansatte.

 

Hva hadde du gjort da? Kom selv i den situasjon i dag.

 

ps var heller ikke tørkepapir til hendene der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det jo bare å trekke på seg trusa igjen da, og heller skifte den når man kommer hjem... har man gjort noe mer enn bare å tisse så hadde jeg vel brukt trusa, kasta den og dratt hjem truseløs???

 

Aner ikke jeg, derfor sjekker jeg alltid om det er papir på doene før jeg setter meg :-)

Skrevet

Jammen denne gangen rakk jeg ikke sjekke etter toalettpapir...så gikk truseløs hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...