Gå til innhold

Hva mener han med dette da?! Frustrert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjordet det "slutt" med elskeren min for ca. 2 uker siden. Han respekterer valget mitt, men syns de tvar synd (jeg gjorde det fordi han mest sannsynlig ikke vil ha noe forhold). Vi hadde da holdt på i 5 mnd.

Han er verdens beste gutt, så forståelsesfull. Så jeg har vel på en måte hatt litt kjærlighetssorg.. Men ting begynte å gå riktig bra nå.. Selv om jeg er overbevist om at han er mannen for meg.. Tydeligvis ikke da, siden han ikke vil ha meg. Men je ghåper stadig han skal savne meg.. =P

Men etter en uke uten noe kontakt så skrev jeg noe på fb. Ikke noe til han eller noe.. Men han skrev en mld. til meg. Å vi skrev litt mld. igjen. Det var utrolig godt å snakke med han igjen, å litt sårt.. Skrev litt frem og tilbake, å vi snakkes på msn seinere på kvelden. Bare om vanslige ting.. Så gikk det et par dager til.. Så skrev jeg noe nytt på statusen min på fb. Å han sendte meg en mld. der inne igjen..

Hva vil han med dette da! Vet ingen kan svare på det.. Men nå som alt hadde begynt å gå seg til da gitt.. Å jeg klarer jo ikke la være å ikke svare. Gutten er jo ikke annet en høflig og snill! Men han vet at jeg liker han godt..

Håper han savner det vi hadde jeg.. At det er derfor han tar kontakt igjen.. Men jeg kan ikke legge for mye i det heller.. =/

Men alt han gjør tilsier at han liker meg (det har han også sagt).. Men jeg må ikke regne med noe forhold.. Forstå det den som kan..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min sambo du har styra med? Hehe :)

Han var sånn, når vi traff hverandre. Han var redd for et nytt forhold, han var redd for at ting ikke kom til å funke mellom oss, samtidig som han sa hele tiden at han hadde det så bra sammen med meg, og savnet meg nrå jeg ikke var der, osv.

Hadde 1 uke uten kontakt vi også, men så ringte jeg han (dog i fylla).

Etter mye om og med i 6 mnd, er vi nå samboere og foreldre til en liten gutt på 13 mnd. Jeg mener ikke at du skal finne deg i å bli satt på pinebenken, for det burde ikke jeg gjort. Men det kom jo noe godt utav det tilslutt.

Kanskje han har vanskelig for å forklare hva han mener og føler. Menn er ofte sånn...

Lykke til!

Skrevet

Enkelte er redd for å binde seg. Sånn er det bare. Kanskje han har sine grunner.

Skrevet

Ja, han har sine grunner. Så absolutt..

Men jeg har jo sagt at jeg nå vil ut av dette. For jeg orker ikke ende opp med å bli såret.. Siden jeg har følelser, å han ikke..

Men hvorfor tar han da å begynner igjen? Hvis han ikke vil noe mer med meg..

Takk for svar hvertfall! Håper jo å ende opp som du første som svarte da =P Godt det endte bra med dere =)

Det er liksom så vondt når man har det så bra sammen, å alt stemmer.. Men så vil ikke den andre noe mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...