Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Småen spydde inatt, så vi holdt oss hjemme idag. Så spiste vi frokost hele gjengen, til og med far i huset =) før han gikk på jobb. så har vi lekt med bilen, koset oss forrann peisen, bakt muffins og skillingsboller. grøt til lunjs, og nå ligger han oppe i stuen og ser på film og spiser bolle og slapper av, mens jeg slapper av her med tv og te =) deilig morgen. =) har til og med fått begynt på husarbeidet frisk og i godt humør og.. håper dagen fortrsetter i dette sporet Noen andre som har en god morgen?
Eve Dallas Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 jeg sitter ved spisebordet til soesteren min i Frankfurt og venter paa at mannen skal bli ferdig med aa lese boken sin. Vi vil nemlig gaa paa tur. Gleder meg ogsaa stort over at det hjemme er et skikkelig drittvaer, mens her er det SOL!!! Naa kan vi gaa!!!! Ferie er fine greier!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 hehe, ja, ferie er godt.. hadde nettopp et lite sol-glimt, men det var vel dagens hehe.. dere må ha god tur i alle fall =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Holder på å vaske jeg. Ånden kom, og da var det bare å hive seg på Så har vasket tak og vegger på kjøkken og ett soverom:) + tørket støv. Så nå er det bare resten igjen:) Håper å bli ferdig med 1. etg i dag, så får det bare være at tv`n er knektens venn i dag. Biler er en tøff film:) Så leker han litt og ser litt, om en annen. Her må det vaskes.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Junior er i bhg.. Jeg har vært for å hente takkekort og kjøpt bursdaggave fra mamma og pappa til junior.. Nå har jeg lagt i solsteken på sofaen med pledd og frøset.. Skal straks dra til legen, for å få noe mot halsbetennelsen..
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 jeg hiver meg på ryddebølgen sikker opp og fikser knøttet i magen sitt rom han skal ikke flytte inn med engang, men hadde vært kjekt at det så koselig ut selvom nå når jeg enda orker... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå