Gå til innhold

en god morgen faktisk :) hva driver dere med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen spydde inatt, så vi holdt oss hjemme idag.

Så spiste vi frokost hele gjengen, til og med far i huset =) før han gikk på jobb.

så har vi lekt med bilen, koset oss forrann peisen,

bakt muffins og skillingsboller.

grøt til lunjs, og nå ligger han oppe i stuen og ser på film og spiser bolle og slapper av, mens jeg slapper av her med tv og te =)

deilig morgen. =)

har til og med fått begynt på husarbeidet :)

frisk og i godt humør og.. håper dagen fortrsetter i dette sporet :)

Noen andre som har en god morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sitter ved spisebordet til soesteren min i Frankfurt og venter paa at mannen skal bli ferdig med aa lese boken sin.

Vi vil nemlig gaa paa tur.

Gleder meg ogsaa stort over at det hjemme er et skikkelig drittvaer, mens her er det SOL!!!

Naa kan vi gaa!!!!

Ferie er fine greier!

Skrevet

hehe, ja, ferie er godt.. hadde nettopp et lite sol-glimt, men det var vel dagens ;) hehe..

dere må ha god tur i alle fall =)

Skrevet

Holder på å vaske jeg. Ånden kom, og da var det bare å hive seg på:) Så har vasket tak og vegger på kjøkken og ett soverom:) + tørket støv. Så nå er det bare resten igjen:) Håper å bli ferdig med 1. etg i dag, så får det bare være at tv`n er knektens venn i dag. Biler er en tøff film:) Så leker han litt og ser litt, om en annen.

Her må det vaskes.

Skrevet

Junior er i bhg..

Jeg har vært for å hente takkekort og kjøpt bursdaggave fra mamma og pappa til junior..

Nå har jeg lagt i solsteken på sofaen med pledd og frøset.. Skal straks dra til legen, for å få noe mot halsbetennelsen..

Skrevet

jeg hiver meg på ryddebølgen :)

sikker opp og fikser knøttet i magen sitt rom :)

han skal ikke flytte inn med engang, men hadde vært kjekt at det så koselig ut selvom :)

nå når jeg enda orker... hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...