Gå til innhold

Hva er det værste..


Anbefalte innlegg

Skrevet

... du kan få servert?

 

For min del er det Selleri , og Røkt Torsk!

 

 

Og hva er det beste du vet?

 

Her er vel Grønnsaker høyt oppå listen...

Saltkjøtt..

Mammas Brød:)

 

Nam!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verst: Selleri og lungemos. Har prøvd kokt elgetunge en gang, og kan vel ikke akkurat si at det frister igjen der heller^^

 

Best: Hjemmelagd pizza og svigermors brownies (sorry mamma)

Skrevet

Værst: fisk og sopp

 

Best : Lungemos med masse løk og Thai mat.

Skrevet

Værste er røkt kolje og beste er selleri i alle former.

Skrevet

Heter det ikke verst på norsk? Spør fordi det ikke er mitt morsmål.

 

Verst: medisterkake og svineribbe.

 

Best: fisk av alle slag, grønnsaker, bær og fersk brødbakst.

Skrevet

Jo det heter verst!

 

Verst: sopp, ananas, brokkoli, rosenkål

 

Best: Viltkjøtt, gode fiskeretter, skalldyr (minus blåsjell)

Skrevet

Verst: Tørt gammelt brød, delfiakake, bløtekake, marsipankake, ostekake... stort sett alle former for kake

 

Best: fisk, fersk gjærbakst, får-i-kål og taco

Skrevet

verst: selleri, sopp, erter

beste: alt skalldyr alla reke, krabbe, hummer, kreps:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...