Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 ... du kan få servert? For min del er det Selleri , og Røkt Torsk! Og hva er det beste du vet? Her er vel Grønnsaker høyt oppå listen... Saltkjøtt.. Mammas Brød:) Nam!
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Verst: Selleri og lungemos. Har prøvd kokt elgetunge en gang, og kan vel ikke akkurat si at det frister igjen der heller^^ Best: Hjemmelagd pizza og svigermors brownies (sorry mamma)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Værst: fisk og sopp Best : Lungemos med masse løk og Thai mat.
___ Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Værste er røkt kolje og beste er selleri i alle former.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Heter det ikke verst på norsk? Spør fordi det ikke er mitt morsmål. Verst: medisterkake og svineribbe. Best: fisk av alle slag, grønnsaker, bær og fersk brødbakst.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jo det heter verst! Verst: sopp, ananas, brokkoli, rosenkål Best: Viltkjøtt, gode fiskeretter, skalldyr (minus blåsjell)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Verst: Tørt gammelt brød, delfiakake, bløtekake, marsipankake, ostekake... stort sett alle former for kake Best: fisk, fersk gjærbakst, får-i-kål og taco
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 verst: selleri, sopp, erter beste: alt skalldyr alla reke, krabbe, hummer, kreps:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå