Gå til innhold

Mange uke 43-ere som har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM på torsdag og har ennå ikke testet. Greide til og med å holde meg unna EL-tester denne måneden. Har en plan om å ta første test på fredag hvis ikke mensen er kommet før det.

Har egentlig følelsen av at det ikke har klaffet denne måneden. Ikke hatt noen symptomer før jeg begynte å få litt vondt i korsryggen og mensmurringer i går kveld. De er her i dag og, men ikke så veldig kraftig.

Hadde sex to, tre og fire dager før EL og dagen etter. Men altså ikke dagen før og på selve EL-dagen som vel er det beste. Det taler vel også for at det ikke har klaffet denne gangen.

Ser det er endel som har fått positive tester allerede! Gratulerer så mye til dere! Kos dere med den voksende magen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM i dag, testet negativt i går kveld (klarte ikke vente). Synes å kjenne at heksa er på vei.

Det er statusen her, altså.

Skrevet

testa for 2 dager siden. var negativ. Ikm i dag eller i morgen... Men har litt håp enda. så ska prøve vente til fredag hvis ingenting har skjedd :)

Skrevet

IKM igår eller idag - testet igår morges men negativ. Har tenkt til å teste torsdag, for jeg er veldig mistenkelig.....og veldig spent!!!

Skrevet

er så bale når man har den magefølelsen på at det har klaffet, også blir det negativ :( Håper det klaffer for oss alle :)

Skrevet

Testet i går - svaakt positivt. Sterke positivt i dag tidlig=))

Lykke til alle sammen!

Skrevet

åå... gratulerer så masse :) så gøy da.......... når hadde/har du ikm???

Skrevet

gratulerer saa masse!!!! Kan jeg spoerre hvor lenge dere hade forsoekt??

Jeg har IKM paa torsdag, testet negativt i dag paa digital cb... men forsatt et oerlitehaap om at de menssmertene jeg kjenner er graviditetssymptomer:))

Skrevet

Jeg testet i natt og fikk vite at jeg er gravid:-).

Skrevet

gratulerer til deg også :) føler det er mange det har klaffet for no.. håper eg og er en av dem..

Skrevet

Testet positivt i går, IKM i dag! Er litt spent for jeg har hatt 1SA og 1MA...prøvd i 15mnd, så håper det endelig er min tur!

Skrevet

Jeg testet med digital i går, men negativ:(IKM på torsdag eller fredag, så får prøve å vente å teste til dess... jeg kjenner at denne fæle tanta er på veg.. vondt i ryggen, eggstokkene, nederst i magen, meget god appetitt og tisser litt oftere, MEN jeg får ha et lite håp om at det kan være graviditet...:)eller hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...