pinglo Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har fått tilbud om å begynne i resepsjonen. Men der krever de at jeg bruker litt maskara osv. Jeg har aldri brukt sminke, og ikke vil jeg takke nei til en jobb pga litt maskara. Så, hva kjøper jeg?
trillemamma Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Du trenger ikke mye for å friske deg opp litt. Mascara og øyenskygge er kanskje nok. Jeg var også usikker på sminke og hentet mange tips i Makeup og Hår, et blad som selges sammen med Det Nye, det kommer ut fire ganger i året.
tertilus Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Kjøp mascara, solpudder og lip gloss. På parfymerier er de flinke til å finne det som passer deg. Hilsen sminkeglad
Espoir Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Søk på Youtube, der kan du få opp sminketips, som dette: http://drea.blogg.no/1205230246_sminketips_p_youtube.html
pinglo Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Tusen takk for svar. ) Nei, er ikke mye jeg trenger. Bare litt for å friske opp.
Mamman til Ovedie Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Stikk innom nærmeste The Body Shop og be om sminkeveiledning/ mini makeover.. Du vil da få hjelp av dyktige makeup artister til å finne nettopp de produkter du trenger og som passer til dine farger.. Du får også opplæring i hvordan du bruker produktene samtidig :-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Mascara, rouge i en frisk farge (synes ikke solpudder er fint på vinteren) og lippgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå