Gå til innhold

Bleier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke bleietype bruker dere?

Vi bruker Pampers Active Fit str 5, men nå går det gjennom alle klærne hver gang det er bæsjing på gang (selv om det ikke er spesielt løs mage). Kanskje bleia er for stor? Syns str 4 ble så liten for en stund siden. Mini veier litt over 10 kg.

Kjempeglad hvis noen har tips, begynner å bli litt lei av dette problemet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi bruker libero upandgo, og er ganske fornøyd!

vi har prøvd litt pampers, men da har det vært tisselekkasje nesten hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker Pampers Active Fit vi og...mest fordi vi handler på Bunnpris, og der er kvar 4.pakke gratis...

men synst egentlig dei lukter ganske mye tisse-lukt av dem... vi har brukt libero noen ganger...egentlig mer fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes pampers lukter mye mere enn Libero. så jeg bruker Libero comfort fit nr 4:) Super fornøyd! Har aldri hatt en eneste lekksaje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Me brukar Libero Up&Go 5. Me brukte Pampers Active Fit til ho var ca 6 mnd, men så blei det så frykteleg tisselukt! Er veldig nøgd med Up&Go bleiene:-) Eg handlar forresten på Kiwi, der er det kvar fjerde bleiepakke gratis uavhengig av merke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gått helt over til Libero, siden Pampersbleiene ikke holdt huden hennes tørr. For så vidt god passform på Pampersbleier (særlig Active fit), noe som er en stor fordel, men når de ikke holder mål med å holde huden tørr og samtidig lukter stramt av tiss, så holder vi oss til Libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker baby dry nr 4. Er egentlig mer fornøyd med den enn active fit. Det er de to vi har prøvd =)

 

Og siden jeg ikke har byttet enda er jeg i grunn fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle råd og tips! Etter kun å ha brukt Pampers i mange måneder har vi nå byttet til Libero Comfort Fit og ikke hatt en eneste lekasje siden (hurra!!), så det er tydelig at dette var bedre passform for mini nå. Takk for alle tilbakemeldingene.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper disse store eskene de selger med bleier på rema 1000, da koster bleiene 0,80 kr per stk. har aldrig hatt noe lekasje og bleiene er veldig myk og gode, vi bruker nr. 4 ennå, han er 11 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tips til deg desverre.

 

Her brukes pampers nr 4, både active fit og baby dry, synest ikke det lukter noe mer når han bruker det enn når han bruker libero. Om natta bruker han Libero-buksebleier, str 5 nå men funker fint med nr 4 og. Ble nr 5 (og libero, skulle egentlig ha pampers) fordi det var det eneste de hadde igjen da vi skulle ha slike sist. Ellers brukes det mest Landlord-bleier på dagtid nå for tiden, glimrende og ikke minst billige bleier. Litt stivere enn Pampers og Libero men ser ikke ut til å plage mini. Om han syns de er ubehagelige så er det kanskje lettere å avvenne han med bleier. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...