Bring_it_on!!:)) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 På rommet til barna er det veldig skråvegg.. Der skal vi snekre inn en innebygd seng.. Fargen på hele rommet vil være en lys men samtidig varm farge.. På skråtaket vil det være torneroserosa eller aladinblå farge.. Er Sens fargene jeg har sett på fra Jotun. Men over hodeenden i taket over sengen så tenkte jeg og male på noen figuerer fra noen sjablonger,. Har funnet noen men ikke helt sikker på hvem jeg skal velge enda. Og fargen inni figurene blir da samme farge som resten av rommet inni f.eks rosa fargen... På vårt rom så skal også det være samme lyse farge som på barnerommene.. Men tenkte at skråtaket hos oss skulle være i bast farge. Og det har jeg lyst på en sjablong som dette over hodeenden hvor det er litt skrått.. http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=962660 Det er ikke fullt så skrått på hovedsoverommet som barnerommene.. Men ser tydelig at det skrår nedover.. Vet ikke om dere skjønte hva jeg mente.. Ikke flink til og forklare.. Men dere som skjønte.. Hva tror dere??? =)
balsam Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 sjablongen var KJEMPEFIN!!! skjønte ikke helt hva du mente med disse skråtakene, men ideene hørtes fine ut i MITT HODE HVERTFALL!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå