Gå til innhold

Kjære Julenissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner brått at julen snart står for døren igjen.

Butikken er full av julemarsipan og pepperkaker, julekortene fra LHL har kommet fram til postkassa mi og det samme har årets julebrosjyre fra Ikea.

Tenkte at denne gangen skulle IKKE jula komme overraskende på denne kjerringa så jeg starter like så greit med juleforberedelsene i dag.

Første punkt er ønskelista mi.

Så kjære julenisse....

Jeg vet at jeg ikke har vært helt snill i år.

Men meningene bak alt det rare jeg har gjort har stort sett vært gode, nesten hele tiden i allefall.

I år ønsker jeg meg så sårt et ryddig kjøkken.

Tror nesten det kan være det eneste ønsket mitt jeg. For jeg er så inn i hampen dårlig på å få til kjøkkenet.

Jeg ønske rmeg rett og slett ett skinnende blankt og ryddig kjøkken, som selvfølgelig forblir skinnende rent og ryddig.

DET skulle vel være enkelt for en så fin og flott og flink nisse som deg...

Og ønsket mitt kommer tidlig, så du har jo litt tid på deg også.

Får du til dette skal jeg love å sette fram et glass melk og en av de fantastisk gode Maud-kjeksene.....

GOD JUL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du sier noe - snart er det jul igjen!

Tenkte på adventskalender her om dagen, men siden jeg hadde begge trollungene med, fikk jeg tittet litt og bestemt meg for å dra tilbake en annen dag.

Julegaveønske mitt til julenissen i år tror jeg må bli en husmor!

En som rydder kjøkken, trives på vaskerommet med å fore vaskemaskinen, henger opp tøy, stryker, lapper og setter strikk i buksebeina på parkdresser og regnbukser. Ei som av og til lager "verdens beste middag", full av god smak, vitaminer og servert akkurat passe kald/varm. Noen som har oversikt over innholdet i fryseren og rimer av når det trengs. Som kan avlede små sinna 6-åringer og trassige 3-åringer som skal "gjøre alt selv".

Det tror jeg må være mitt største julegaveønske, og det kan vel ikke være så vanskelig?

Skrevet

Jeg er en racer på Brownies fra pose, så jeg setter gjerne frem ett stort fat :o)

Skrevet

Jeg synes jeg har vært veldig snill i år, så jeg håper julenissen kommer med mange pakker :-) Dvs. jeg kunne godt tenkt meg pakkene på forhånd. Helst i form av flere timer i døgnet, slike timer som jeg kan bruke til bare å slappe av, og få tid til gjøre "mine" ting. Og, så kunne jeg tenkt meg en sånn liten vaskevenn igjen, spesielt før jul. Og, til slutt kunne jeg tenkt meg et pengetre (cash is king!) som jeg kan høste av når det begynner å bli slunkent på kontoen, sånn nesten rett etter at lønningen er kommet inn...

Foruten det, så gleder jeg meg til jul og juleforberedelser. Gleder meg til å se om lille M, som snart er 1,5 år, skjønner noe av julen i år. Uansett, så blir det koselig å være sammen med familie over flere dager og slippe å tenke på jobb og barnehage.

Skrevet

Signerer igrunn alles ønskeliste. Ønsker meg alt sammen! Både vaskevenn, husmor og et kjøkkken som blir skinnende rent av seg selv!

Setter frem mine nydelige hjembakte maryland coockies, melk og kanskje et stykke verdens beste...

I år gleder vi oss spesielt mye til jul! Stedatteren på 21 år kommer hjem med samboer og skal feire jul hos oss. Hun har ikke vært hjemme på over et år nå! Er langt fra Troms til Rogaland!

Guttongen på 6 gleder seg masse til at hun kan ha "ridetimer" med ham, håper været blir sånn at de kan prøve det. Er også spent på om lillemor, som da er 17 mnd syns om jula.

Skal til byen i morgen og skal da se om jeg finner noe til å ha i adventdskalenderne. Til henne tenkte jeg å kjøpe sånne DUPLO-dyr, enten gård, sirkus eller ville dyr. Så får hun et dyr pr dag.

Til guttongen på 6 aner jeg ikke!

I fjor fikk han et puslespill med 60 brikker fordelt utover i alle pakkene. + litt sjokolade. ( et par non-stop el.l pr dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...