Ophelia & Jr. Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det OK å ha takkekort med trykket tekst inni? Type "Tusen takk for gaven vi fikk til vårt bryllup. Med vennlig hilsen X&Y" Evt uten Mvh, så signerer vi kortene selv? Alle takkekort jeg har fått har vært håndskrevne, men med en liten baby i hus, må jeg si at jeg grøsser ved tanken på å håndskrive 100 takkekort fra brudeparet + like mange fra dåpsbarnet (vi har hatt bryllup og dåp sammen). Noen som mener noe om dette?
augustjanuar Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 hei jeg holder på å skrive takkekort akkurat nå. jeg angrer STORT på at vi ikke valgte takkekort med trykket tekst inni. har kommet til 25, og er helt utslitt og kjempelei. susete og bomull i hodet.
Hjertefamilien Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Vi hadde trykket tekst inni.. var veldig usikker, men kortene ble så fine :-) www.kortshop.no Fått masse skryt på valg av takkekort, og det gikk så fort! Fra vi bestilte til de var i poskassen tok det 6 dager
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor ikke ha begge deler. Ett takkekort til de som kommer i bryllupet som dere skriver i, og ett hvor alt er ferdig trykt til alle de andre som dere kan få gaver fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå