Gå til innhold

Murr - knurr `,:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, blir så sint!

Er 1 dag over ikm, og ingen tr har kommet. Testet negativt på søndagsmorgen. Har vært kvalm i byger siden forrige onsdag, ømme pupper, fryser lett og er nokså trøtt.

MEN i går på ikm dagen kjente jeg murring som avtok utover dagen, og i dag kjenner jeg det murrer veldig og puppene blir mindre og mindre ømme. (tester det når jeg går i trapper;) )

Man får jo så innmari med håp, dagdrømmer hele tiden, (og bim'er!!) og om natten drømmer man om positive tester, og våkner til en stor skuffelse at det ikke var virkelighet!

Uff, bare noen tanker som måtte uuuuut ! ! !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, ikke noe kjekt å ha det sånn.. Vente, håpe, drømme osv. Hvis tr ikke kommer til i morgen går det jo an å ta en ny test?

lykke til:)

Skrevet

He hei,

Ja sånn er det her også .

IKM igår egenlig

Murrer, og mindre ømme pupper... hva er det med det liksom.... TR er nok rett rundt hjørnet tenker jeg.

Skrevet

Irriterende å bare gå å tenke og vente ja...

Om den nå skal komme så KOM da!!!

:) jaja... det er jo godt å drømme litt også da... Bare å huske på at en våkner snart plutselig!

Ja, skal nok teste igjen om tr ikke kommer. Tenkte å kjøpe test på torsdag og teste fredag om den ikke kommer. Men den kommer vel nok i løpet av disse dagene!

Har dere prøvd lenge?

Er du man78 født i 78? Jeg er født i 77...

Skrevet

Hei Nellybelly,

Jeg er født i 78 ja ;-) Vi har nettopp startet prøvingen (3 pp) men man blir jo så fort utålmodig ;-)

Tester igjen fredag jeg også tipper jeg... Hvis ikke tanta dukker opp før det..

Har dere prøvd lenge ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...