plastblomst♀♂♂ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Kjenner jeg egentlig begynner å få litt nok av han. Noen programmer er ok, spesielt der han hjelper folk med virkelige problemer. Men synes han er veldig arrogant. Irriterer meg hver gang han forteller hvordan han og Robin gjør ting, feks ang barneoppdragelse og parforhold... Husker han fortalte hvor fort Robin hadde gått ned i vekt etter fødselene (fordi hun ville det selv) til en mamma som slet med vekten.......
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har sett et par episoder og synes hele konseptet/mannen/kona er kvalmende.
Stjerne37 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Syntes de er litt for skinnhellige gitt.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 æsj, fikk nok av de for lenge siden. virker som om alt han gjør bare er for å prøve å lage god underholdning og nærmest drite ut gjestene sine. smakløs fyr og den plastikkdukken gjør ikke programmet bedre.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg liker det fakta at de bruker sin innflytelse og popularitet til å hjelpe andre som ikke har det så bra. Sånne mennesker er alltid velkommen hos meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå