Gå til innhold

Hadde dere syntes det var greit..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at mannen deres gikk til en 21 år gammel kvinnelig massør når du er ekstra hormonell, vannfylt stor og tung i 39 uke?

Han mener det er greit siden kiropraktoren hans sa at han burde ta massasje i tillegg til kiropraktikk, og de hadde massør på "huset" til kiropraktoren. Han synes derimot at jeg skulle fått lov til å reagere hvis han hadde bestilt timen av seg selv..jeg mener da at det som faktisk skjer inne hos henne er jo det samme uansett, og hvis han selv også kan se at det da ikke hadde vært greit så..

Det jeg sier er at det er ikke sikkert jeg hadde reagert engang hvis jeg hadde vært mitt " normale" jeg, men at jeg blir lei meg når han ikke kan respektere at jeg ikke liker at han skal bli knadd på av ungjenter ( og en massør og en kiropraktor mener jeg IKKE kan sammelignes) når jeg går hjemme som en strandet hval og venter på å føde hans sønn :(

Hadde dere reagert? Eller hadde det vært helt greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette å reagere på? Hormonell eller ei.

Hva ville mannen din sagt om du gikk til en mannlig gynekolog?

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert. Og synes kanskje det er litt tåpelig å reagere. Men man er jo ikke alltid rasjonell når man er gravid...

Du sier jo selv at du ikke ville reagert om du var ditt vanlige jeg. Og at det er det som skjer der inne som betyr noe. Det er da jeg lurer på hva det er du tror kommer til å skje?

Jeg hadde ikke kommet på å spørre om alder og kjønn på massøren en gang, tror jeg.

Skrevet

Han går vel til kiropraktor av en grunn? Hvis denne personen anbefaler dette så ser jeg ikke problemet.. Litt må man stole på folk, man kan ikke føle seg snurt for alt.

Jeg skjønner det han sier med at om han hadde bestilt selv.. FOr hadde han bestilt selv så kunne du jo finne på å tro at han gjorde nettopp fordi han ville til henne. Men siden de har en på huset til kiropraktoren, å h*n bestilte time ser jeg faktisk ikke problemet med.

Du sier det jo selv.. DU skal føde hans barn.. Det er deg han kommer hjem til.. Skal mannfolka slutte å gå til leger, kiropraktorer o.l fordi de er yngre, penere, JENTER osv.? Han blir jo eldre, mens det stadig kommer nye folk ut i arbeid.

Du sier at det også hadde vært en mulighet for at du hadde reagert selv om du ikke var gravid.. Hvorfor? Massasje er jobben hennes..

Tror vi lever i en litt filmboble.. Der alle jenter legger an på opptatt menn, mens de utfører en jobb..

Jeg har selv et yrke hvor jeg har pasienter, men det kunne aldri falle meg inn å legge an på noen der. Det er jobben min. Jeg tror vi har for ville fantasier..

=)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke reagert på det i det hele tatt, for jeg stoler blindt på samboeren min. Han elsker kun meg, tilogmed nå som jeg er en hval med halve havet i kroppen!

Men jeg forstår det slik at du er usikker på deg selv? Det er det utrolig lett for å bli når man vagger rundt med en svær ballong på magen. Mange føler seg usexy og rett og slett stygg på slutten. Trøst deg med at mannen din ser deg nok ikke på den måten, i hans øyne er du nok den vakreste kvinnen på hele jorden. Du bærer jo hans sønn, noe som er helt fantastisk. Det er jo ingenting å sammenligne i forhold til å kna litt på ryggen hans.

Når han ligger på benken hos massøren så prater han vel stolt om sin flotte kone som er hjemme og hvor stolt han er over at hun bærer hans sønn.

Du trenger bare å bli tryggere på deg selv:-)

Skrevet

hva?? hmm... er dette innlegget en spøk? jeg er selv i uke 39 og hadde ikke tenkt på det en gang. det er jo jobben hennes. du bærer hans barn! må vel stole litt mer på han enn som så??

Skrevet

slapp av ,det er bare hormonene dine som tuller litt med deg.

Jeg har aldri vært sjalu ,men når jeg var gravid så ble jeg ekstremt sjalu.

Trodde mannen min hadde et forhold til frisøren sin (Jeg var helt sikker på det)men stakkaren skulle jo bare klippe seg litt ...Har ledd av det nå i ettertid og vent et par mnd så kommer du også til og le av deg selv.hehe

Det du opplever er helt normalt ,men kan være veldig slitsomt ...

Skrevet

Om det var en Thai dame kansje. Norsk helse vesen har ikke sånne ekstra servicer.

Skrevet

Med mindre massør her betyr prostituert, og det tviler jeg liksom litt på når hun anbefales av kiropraktoren, så ser jeg virkelig ikke problemet.

Dessuten auler det vel kanskje ikke av femtiåtte år gamle, skjeggete, mannlige massører i strøket?

Skrevet

Hadde vært helt greit for meg. Synes du overreagerer.

Skrevet

Det er forskjell på massører. Det er de som er massører, og som driver med akkurat det: massasje. Og så er det de som kaller seg massører, og driver med ekstraservice utenom. Hvis jenta er anbefalt av kiropraktoren, er hun nok massør, og jeg skulle likt å se en seriøs massør som involverte seg i kundene sine. Er ikke sikkert hun synes mannen din er like vakker, sexy og tiltrekkende som du synes heller:) Nei, dette ville jeg tatt med knusende ro, og håpet at behandlingen ga ham bedring.

Skrevet

Du må ikke gjøre deg selv så liten i din manns øyne som sikkert ser deg som den flotteste og mest fantastiske kvinnen i livet hans. Om den massasjedama er aldri så fin ( det vet jeg ingenting som, men du hadde vel ikke reagert om hun var ei dundre på hundre ) er hun helt sikkert profesjonell og gjør jobben sin med å få mannen din opp og stå til han skal bli pappa! Se på henne som en som gjør mannen din rustet til oppgaven som far. Om det hadde vært snakk om seksuelle tjenester her, så tror jeg ikke kiropraktoren hadde anbefalt massasje hos den dama. Ta det med ro!

Skrevet

Det er vel en helt vanlig massør, ikke en med "happy ending"? Hun gjør en jobb. Med mindre du er i stand til å gjøre den jobben for henne, så får du la det være.

Er nok bare hormonene som spiller deg et puss ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...