Gå til innhold

andre som vet noe om leggene?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å våkne om natten,for jeg får så sinnsykt vondt i leggene..

som om de blir strekt eller noe,kanskje melkesyre..=/

hva kan dette være?

dårlig blodomløp kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som kramper som man kan få av magnesiummangel, det er vanlig å få sånne kramper når man er gravid...

mener jeg har hørt at magnesium finnes i bananer og mørk sjokolade. du kan også kjøpe tilskudd på apotek, det skal ikke være farlig å ta hvis du følger doseringen.

hatt dette en gang, det var utrolig vondt og ekkelt. våknet av det midt på natten, men det gikk heldigvis over etter ca et halvt minutt..

håper det går over :-)

Skrevet

Høres ut som leggkramper. Veldig vanlig dessverre under graviditeten. Har hatt de mye selv og det er ikke godt og våkne med de.

Prøv magnesiumtilskudd, har ikke hatt kramper siden jeg begynte med det:)

Skrevet

takk for råd;)

da skal jeg begynne med det!

håper det funker på meg også!=P

Skrevet

Jeg strekker ut hver kveld før jeg legger meg, og er jeg opp om nattan strekker jeg litt da også. Sykt vondt med kramper og har ikke hatt de siden jeg begynte å strekke. Banan inneholder foresten også magnesium og kalsium, så jeg spiser en hver kveld før jeg legger meg.

Skrevet

Jeg har også disse krampene. Tar magnesium tabletter, og det hjelper. Merker det om jeg glemmer å ta en dag..

Skrevet

Hos meg ga leggkrampene seg når jeg begynte å strekke ut. Kan gjøres når som helst, bare strekk føttene så langt du klarer mot deg og fra deg - frem og tilbake.

Skrevet

Magnesium tabletter hjalp til meg også :-)

Men hørtes bedre ut å ha en ynskjyldning til å knaske mørk sjokolade nammm

Skrevet

Mye godt kaldt vann hjelper også :-) Merker jeg får mer kramper om jeg har drukket lite vann et par dager..

Skrevet

Jeg hadde leggkramper hver eneste natt inntil jeg begynte å bruke støttestrømper. Kjøpte på apoteket, ikke noe veldig dyre greier. Har ikke antydning til hovne ben, så lenge jeg bruker dem, får hevelser nesten med det samme jeg tar på meg noen andre typer sokker en dag. Hjelper dessuten mot åreknuter, som er arvelig i min familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...