Gå til innhold

Hvor tidlig kan symptomene begynne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning 13okt. og jeg er kvalm og vondt i hodet.. har ei jente fra før av men hadde ikke særlig symptomer før jeg var 8-9uker på vei.. Jeg har også blitt spådd at jeg er gravid men det vet jeg ikke om jeg skal tro på før jeg ser en eventuelt test.. men begynner jo å lure når jeg er enda kvalmere i går enn i dag.. har orket å spise kun ett halvt knekkebrød i dag og har vondt i hodet hele tiden:O

har også ømme pupper, men det kan vel komme av at jeg venter mensen snart også vel? på mandag skal jeg ha mns.

hmm.. noen fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg hadde eggløsning 13-14 oktober, og kjenner mange symptomer på at jeg kanskje kan være gravid; Oppblåst i magen (hoven..), murringer, stikkninger, større bryster og litt trøtt. Jeg har to jenter fra før. Venter mensen om en uke. Når har du tenkt til å ta en test??

Skrevet

så morro at vi er to da:D hvilken pp er dere i dag?? dette er vår første etter hormonspiral, vi brukte 1 1/2år forrige gang, så fikk litt sjokk når jeg fikk graviditetshormoner alt og jeg har blitt spådd det flere ganger at jeg er gravid med en gutt:O

Jeg skal på fjellet i helgen med foreldrene mine så jeg lurte på å prøve å teste på fredag, men tror du den slår ut såå tidlig?? har sånn billigtest strimmel, men kanskje jeg skal kjøpe en cb i stede tro??

Skrevet

Jeg fikk ømme bryster, ble trett og kvalmen startet så vidt å melde seg rundt 5. / 6. uke. Symptomene er jo ofte forholdsvis like dem man opplever før man skal ha mensen.

Skrevet

Om symptomene er der fremdeles på fredag, skal jeg teste før helgen.Men tror ikke den slår ut før ett par-tre dager før mens. Men det kan jo skje;) Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

jeg har skikkelig stikking i brystene nå akkurat som når melkekanalene åpnet seg når jeg ammet og er kvalm og har ikke lyst på NOE mat, kun litt sjokolade som kan friste:S

Jeg har ikke vært sånn tidligere når jeg skal ha mensn, i allefall ikke kvalm:S har hatt en del mensmurringer rett før mensen kommer, men er svimmel i tillegg hver gang jeg reiser meg opp eller snur fort på hodet:S noen fler med slike rariteter??

Skrevet

hei på dere!!!

føler meg litt i samme båt som dere jeg...

jeg hadde EL 12 oktober..venter TR på søndag..

på fredag som var så følte jeg meg ekstremt sinna og aggresiv på jobb..skjønte ikke helt hvorfor. jeg jobber i barnehage..og alle de ansatte spurte hva i all verden det var med meg... men jeg visste ikke grunnen selv en gang.. jeg bare var det..helt uten grunn...

men så begynte jeg å lese litt på nettet at hormonene begynner å kikke inn så fort festingen skjer.. så kanskje det var det som var på gang?

utenom det så føler jeg meg helt tappa for krefter de siste dagene.ting jeg fint mestret før, klarer jeg nesten ikke å utføre nå uten pauser..(og da snakker jeg om å sykle hjem fra jobben..;) )

i dag ble jeg dårlig..er kvalm,svimmel,fryser veldig, og går å kald svetter..og skjelver veldig. jeg har kjent ett eller annet som foregår nedi magen..men vet ikke om det er det jeg tror det er.

pluss at jeg nettopp har fått sopp i underlivet..helt uten grunn..(unnskyld opplysningen..) leste at det også kunne være et tegn.

...og jo..glemte å nevne at puppene er litt ømme...

så da ble det plutselig en del tegn på at jeg kanskje kunne være gravid igjen... vi krysser fingrene og håper på det...:)

vi hadde en spontan abort sist gang...:(

men jeg også ei jente på 4 år fra før av..;) (som veldig gjerne vil bli storesøster...hihi...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...