Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Snuppa hadde noen fra dinsko, men nå er det masse sprekker i gummien så vannet siver rett inn........ dårlig. Så må finne noen andre! Har barnas hus noen bra?
trillemamma Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Sjøstøvler er et evig problem. Gutten min er en som lett bruker 3-4 par i løpet av en sesong. Jeg har funnet ut at de beste støvlene er laget av et stoff som ligner veldig på det dykkerne bruker og de støvlene har jeg kun sett ett sted. Butikken heter Vincent og jeg vet ikke lenger hvor de holder til. Den butikken de hadde på Åsane senter er nå nedlagt, så snufs jeg vet ikke hva vi skal gjøre nå lenger. Ellers, så er jo støvler med snøring på toppen litt tykkere i stoffet, de må jo være bedre. Eller du kan gjøre som meg, gå over til Gore Tex. Gutten min bruker ikke annet, siden støvlene blir ødelagt med en gang.
Gulosten™ Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Har kjøpt på Økonomisko nå jeg... Hehehe
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Men støvlene skal da tåle vanlig bruk??? Jeg hadde tenkt å kreve pengene tilbake jeg da, hehe, de er IKKE brukt mye, så syns det er eksremt dårli kvalitet... Men er det ikke noe håp om å få tilbake pengene da, om det er vanlig at de ikke tåler noe??
*sola ღ Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Tror de heter tretorn...? Kjøpte de på sportmann.no, veldig gode støvler.
trillemamma Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jo, selvfølgelig skal de det, men ta mitt eksempel. Det gikk hull i støvlene etter to uker, inn igjen å få nye støvler. Enda noen uker gikk, og da gikk jeg rett og slett og kjøpte nye støvler et annet sted. Her var det hul.l etter en måned, og sånn fortsatte det utover sommmeren. Året etter var likedan og det samme gjentar seg år etter år. Jeg kjøper støvler fra Viking, støvler som er forsterket bak i hælen, u name it, jeg prøvde det som var å prøve. Gutten min har faktisk føtter som sliter støvlene. Redningen var kommet den dagen jeg fant en ny skobutikk som virkelig solgte kvalitet. Støvler i dykkerdrakt-stoff er tingen!
Bølle&Frøet Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har kjøpt Dock boots til sønnen min, de er laget av det samme stoffet som dykkerne bruker, lette, fleksible og varme. Støvlene dine har sikkert morknet i gummien, dette skjer lettere med noen typer gummistøvler enn andre. For å forhindre mest mulig morkning er det viktig å ikke sette støvlene på varmekabler eller å skylle dem i varmt vann. Det finnes også en svamp som man kan smøre støvlene med for å forhindre at de morkner og sprekker.
MintCondition Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Datteren vår har støvler fra Viking, har aldri hatt trøbbel med de (hun har hatt 3 par i div størrelser). Ellers hører jeg Tretorn er bra (fås kjøpt på bl.a Barnas Hus)
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Var en gummistøvel test i F&B. Kanskje noen husker? Vi bruker nå Crocs sine, og er veldig fornøyd. Kjempe lette, uten såle, tørker fort - men tåler ikke tørkeskap!! Trenger det heller ikke. Kjøpte støvlene via nett. Ellers er vi fornøyd med viking.
Zitro Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Han har vanlige Viking gummistøvler og Viking Thermo. Aldri hatt problemer med sprukket gummi på dem ihvertfall.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Frøkna her releks støvler iår. Fornøyd så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå