balsam Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 for at vi skal få gjort alt som kan gjøres for å redde ekteskapet.... skal bli litt godt å få snakket sammen med en 3. person...
MissUnderCover Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Lykke til, jeg har god erfaring med FVK.... Håper det ordner seg for dere!! Klem
balsam Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 takk!! var etter et innlegg her at jeg tenkte at vi kan jo prøve dette som et siste forsøk...=) takk til dere som rådet meg til å gjøre det!=)
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 De er veldig flinke, og lykke til!
Gulosten™ Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Vi fikk veldig god hjelp derfra, lykke til:)
indigo76 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Vi har gått noen ganger nå, og er veldig fornøyde! Er noe helt annet å snakke sammen med en nøytral person tilstede, da blir det ikke diskusjon/krangling, og hun får oss på rett spor, "ser" hva vi sier og stiller spørsmål. Følte allerede etter første gangen at vi snakket mye bedre sammen hjemme. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå