KarLuc +1? Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det noen som har opplevd at en billigstrimmel viser negativ, for så ta en test av annet merke som viser positiv??? Hehe... prøver alle muligheter no, for har vært så sikker på at det har klaffet no, men fikk negativ strimmel i går.. (ikm i dag)
Plutselig_gravid Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Stoler ikke helt på de billigstrimlene. Har opplevd å få falske positive nemlig. Nå når jeg var gravid denne gangen viste billigstrimlene negativ. Men jeg var gravid allikevel:
KarLuc +1? Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 hihi.. var det eg lurte sånn på.. hmmm, så kanskje eg kan være gravid likevel da har den samme magefølelsen som eg hadde sist eg var, så nå håper eg veldig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå