Gå til innhold

Billigstrimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd at en billigstrimmel viser negativ, for så ta en test av annet merke som viser positiv??? Hehe... prøver alle muligheter no, for har vært så sikker på at det har klaffet no, men fikk negativ strimmel i går.. (ikm i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hat fått negativ på billigstrimler, men og på digital i går. Har IKM denne uken, men var kanskje litt tidlig å teste...

Prøv å test igjen om noen dager:)

Missunner de som kan se at de er graide 4 dager før IKM på test.. Så heldig er ikke jeg:)eller vi da, så langt:)

Skrevet

hehe. nei.. husker ikke fra sist om eg fikk testet før eller etter da.... egentli ganske sikker på at eg testa før, men hadde ikke noe kontroll over det på den tiden.. hehe... Men håper jo enda på at eg bare produserer sent hcg da :P hvilken dag har du ikm da?? Har i dag eller i morgen eg.. så jah, håper

Skrevet

Jeg har i morgen eller torsdag:)er ikke helt sikker,men hvertfall denne uken;)kjenner mensensmerter nå, men får bare håpe at det er graviditet.. var nettopp i posten får å se om testene mine hadde kommet, men nei.. sikkert like greit, for da hadde jeg vel brukt de opp;)

Skrevet

hehe... ja, tviler ikke :P har en billig test igjen, og en digital CB..... Off, håper TR holder seg unna så eg får testet på fredag.... Off, lever litt i håpet... Hatt murringer på og av i over 1 uke. og de siste dagen veldig "kraftige"..... men er jo typisk at det bare er enormt tidlige PMS.... hehe.. men pleier aldri kjenne noe før samme dagen, så er litt merkelig dette her...

Skrevet

her... Pluss at jeg har lyst på så masse. hehe.. sulten hele tiden og nå;)pleier ikke å være det i forindelse med TR. og for å ikke snakke om humørsvingninger, men det har jeg alltid:)hehe.. jeg leiter noe kraftig etter symptomer nå for å prøve å utelulle TR;)

Skrevet

så pass :P vel, pleier altid være snopesyk rundt tr, så begynner egentli miste håpet litt..... men ikke helt ;)

Blir spennende... *tihi* hadde vært gøy å tuslet over på 1.trimester snart.. ilag :)

Skrevet

Ja, det hadde vært så kjekt;)vil så gjerne bli gravid nå, er så utholmodig vettu.. Ikke helt motivert til nye runder som må planlegges.. hehe.. samboeren min har aldri vært så lei sex sier han.. hehe!:)

Med det første barnet klaffet det med en gang og da var det ikke planlagt, men nå som det er det, er det vanskeligere å få klaff....

Skrevet

ja, sånn er d her også.. var ikke planlagt.. men gledelig var det :) hvor gammel er ungen din da?? Jenta mi er 14 mnd :) og veldig klar for søsken ;)

Skrevet

Han ble 2 i juli:)tiden går så utrolig fort.. Føles som om jeg fødte han i går;)hehe... Jeg vil ikke ha så stor aldersforskjell, vil at de skal få litt glede av hverandre i barndommen og ungdomstiden.. Jeg har stor aldersforskjell med mine søsken. Og vi har aldri fått glede av hverandre på den måten.. og det gjør meg enda mer utholdmodig.. hehe:D

Skrevet

hehe.. det forstår eg godt,.. har det på samme måte ... Veldig lyst på 2 relativt tette...... Derfor vi begynte prøvinga for alvor no.... Vet jo ikke hvor lang tid det kan ta... Men satser på at prøvinga er over allerede ;)

Skrevet

Testet negativt dagen før IKM med billig strimmel, men positivt hos legen samme dag! (var der av andre årsaker)

Skrevet

Gratulerer så masse:)var kjempe koselig å høre... Ble du fort gravid?

Godklompen ønsker søsken: hviken PP er du i?:)

Skrevet

åå., så spennende da.. no fikk eg enda mer håp.. er litt gale, for blir nok veldig skuffa.......

Vel, vi har ikke brukt prevensjon siden jenta ble født i aug 07.... men har tatt d me ro og latt ting skje hvis d skjer.. men no har vi begynt å prøve ordentli.. så er bare 1. ordentlige.pp vi er i. :) dere da??

Skrevet

Er i 1 PP. Jeg fikk spiral noen mnd etter sist fødsel, hdde den i et halvt år, så begynte jeg på p-pillen.. slutten med den sist måned! kan det forsinke graviditeten??:S syklusen min er som vanelelig... ingen forandringer.. hmm- håpe:)

Skrevet

Søren, i dag kom den stygge heksa:((( men helt mørkt blod.. og ikke masse, jeg pleier å ha helt rødt og masse blod første dagen.. hmm, men grådig irriterende:(

Skrevet

off.... det er kjedelig..... :/

Sitter å venter enda eg.. bare måtte teste i dag og, og var seff negativ, så no har eg ikke troen så mye lenger...... :(

Skrevet

Det var dumt:(men er ikke sikkert løpet har gått for deg denne måneden:)vi får håpe på det beste:)

Skrevet

hehe... nja..skeptisk :P

men har jo da kanskje 2 ihvertfall 1 forsøk til før jul.. hadde vært greit å "blitt ferdig" til jul... hehe

Skrevet

Det er sant:) og pluss at jeg har en mann som ikke er like ivrig som meg.. hehe! han er visst rimelig lei sex nå:P

Og den pliktsexen gjør det heller ikke så romantisk.. hehe:p

Skrevet

hehe... nei, skakke være lett... Min sambo og jeg har d sånn at jeg tar meg av tenkingen.. så har vi sex når det passer oss.... det vil si at jeg må være frampå selv rundt el.. og litt utenom, sånn at han ikke blir stressa av å vite når el er ;) synes det funker helt greit... (selv om det bare har vært 1.pp vi har gjort d i da..) har altid hatt regelmessig "nok" sex, men vi har vel bare ikke truffet rundt el før no.. hehe

Skrevet

Da er du heldig;)hehe.. har må samboer omtrendt tvinges:P hehe... vi har vanligvis ikke sex så ofte, så dette er nok en påkjenning på han;)hehe... skulle tro det var litt motsatt med disse mennene men... nå man skulle vært nyforelsket igjen:)

Skrevet

hehe.. ja, det er ikke tull engang.... er ikke helt d samme å ha sex no egentli... ikke når vi begge vet at vi må ha det for å bli gravid. :P hehe..

Skrevet

Du bor ikke tilfeldigvis på Voss???:P så du er fra bergen og men bori en bygd:P jeg bor nemlig på voss.. hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...