Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 slippe mamman sin......så da måtte vi pusle et par puslespill og bygge en båt i barnehagen før hun lot meg gå:-) Til slutt kom en liten skjønn fyr bort og spurte henne om ikke de kunne leke sammen. Og da smeltet jeg fullstendig. En herlig krabat på 3 år som er en smule forelsket i lille rosa og som gjør alt for at hun skal ha det bra! Er det ikke bare herlig med sånne små mennesker da? Så da gikk jeg og forhåpentligvis så er de i farta og leker akkurat nå:-)
♥Snulder Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg leverte frøkna i 10-tiden i dag. Da hadde hun sovet til litt over ni:=) Hun maser om å få dra i barnehagen, men når mamma skal dra så vil hun alikevel sitte på armen og kose leeeenge! I og med at jeg skal jobbe kveld i dag.. så var det bare deilig å drøye overleveringen litt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Deilig med late morgener:-) Og deilig med kosefrøkner som veier litt mer enn babyer:-) De kan aldri bli for store for fanget vel?
♥Snulder Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 ALDRI!! I hverfall ikke for en mamma... det er som regel ungen selv som synes de blir for store til mammakos etterhvert:=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Ja dessverre...........men så kommer de over den bøygen og så er det stas å kose igjen:-) Heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå