mamma&urokråka Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Burde vel visst bedre enn å flytte inn i huset til svigers.. De dukker jo opp rett som det er, selv om vi har bedt dem ringe (eller i det minste ringe PÅ) når de kommer.. De er jo veldig hyggelige, men jeg liker å ha tid på meg før jeg får gjester. Men det er ikke den store grunnen. Jeg har bodd i sammen byen hele livet mitt, hele hans og min familie bor her, og jeg begynner å bli litt lei av å gå i det samme sporet. Jeg har lyst å prøve noe nytt, møte litt nye mennesker osv.. Siden vi har overtatt huset etter svigers ble avtalen inngått i august 07, vi overtok i januar 08, flyttet inn i mai 08 og kjøpte det nå forrige uke.. Så det har vært en lang prosess og jeg er skikkelig lei, men samtidig har jo vi nettopp kjøpt huset, det føles bare ikke sånn.. Kan ikke flytte på i alle fall et år, uten å måtte skatte av det.. Lurer litt på hva jeg skal gjøre. Har lovt samboer å gi det en sjanse, men har virkelig ikke lyst å bo her i byen nå. Kan jo ikke akkurat ta med oss huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå