KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er da så kvalm og rar om dagen:((( *hater oppkast*
Totette&lillebadehette Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 JA!!! Jeg har kastet opp siden fredag... Første dagen jeg beholder mat i dag...
mamman til to gutter Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Mini spøy forrige uke og jeg har spydd et døgn nå:-( Pleier alltid å slutte å kaste opp i løpet av første dagen, men nå er jeg fortsatt dårlig og klarer nesten ikke å spise selvom jeg begynte i går på morgenen:-( Jeg også hater oppkast og det dumme er at jeg spøy masse når jeg var gravid også og nå har jeg begynt å grue meg til å en gang i fremtiden bli gravid igjen:-(
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Uff, stakkars dere! Masse god bedring:))) Kaster ikke opp enda, men er så kvalm og uggen :s *krysse fingre for at det ikke er spysjuken*
Totette&lillebadehette Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har spydd i 18 måneder fra før, så ble litt muggen av å spy i flere dager jeg også :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå