Gå til innhold

ååååh, det her er "tortur"!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har det så innmari bra i senga om dagen, og koser oss masse. Sambo skulle grytidlig på jobb i dag, og han pleier å komme oppom å si hadet før han drar, om jeg ikke har stått opp enda.

Det gjorde han i dag også, men i stedet for det vanlige kysset, dro han av meg trusa og fingret meg. Utrolig deilig å våkne til, meeeen...han ga seg rett før jeg kom, reiste seg opp, kysset meg på panna og dro....!!!!

Så der lå jeg da igjen, sprengkåt og forfjamset og ville ha mer. I det jeg hørte bilen kjøre, pep det i telefonen - tekstmelding fra han : "den som venter på noe godt...."

Nå I sted kom en til : "fingra fra fatet,det er min jobb ;-)"

Hjelpe meg, denne dagen blir lang og kvelden bør helst bli bra, for det her er tortur!!! Kan nesten ikke vente til babyliten har lagt seg i kveld, og sambo bør komme rett hjem, ikke noe overtid i dag gitt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utrolig digg når sånt skjer,for da har en så utrolig mye å se fram til... ;) Ålreit samboer du har...

Skrevet

åh, sambo er er abre verdens beste asså! SKjønner ikke helt hva som har skjedd med han, har aldri vært sånn før som han var i går!

Jeg sørget jo for å være nydusjet og ren til han kom hjem da (fnis), full av forventning som jeg var!

Det første han gjorde da han kom hjem var å stikke hånda oppunder skjørtet mitt for å kjenne etter åssen det sto til som han sa...sukk....tida gikk såååå sakte i går, men da babyliten endelig var lagt, så nærmest kastet jeg meg over han og vi hadde verdens beste omgang på kjøkkenbordet! absolutt verdt å vente på!!!

håper på flere sånne dager, selv om det er direkte seigpining dagen igjennom.....:-)

trådstarter

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å vente til han kom fra jobb, hadde nok funnet frem vibratoren.

og så fikk han gjøre sitt når han kom hjem igejn og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...