Gå til innhold

Forlover i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig at den som skal være forlover i bryllup forhører seg litt om stil og bekledning? Eller er det slik at man som brud bare bør gi forloveren helt frie tøyler? Hun jeg skal ha som forlover har litt annen smak enn meg, så jeg er litt spent på hvordan hun vil kle seg. Vil ikke være bridezilla, bare lurer på hva som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg gifta meg valgte forloveren min klær selv...

Da jeg var forlover valgte jeg kjole helt selv...visste jo hvordan kjolen så ut,så gikk jo litt utifra det..

Skrevet

Jeg har vært forlover til et par venninner, og noen spurte jeg av den grunn at de var opptatt av det. Skal en bestemme hvordan forlover skal se ut må en betale for kjolen som i USA:) Tror det er normalt å spørre når en har funnet en kjole, og alle bruder sier jo ja uansett.

Skrevet

Ok, dere avtalte ikke noe felles prøvesminking eller lignende? Tenkte jeg kunne spandere en jentedag med pleie på forloveren i forkant pluss sminking og hår på selve dagen, om hun vil da? Kjolen skal hun få velge selv, men lurte bare på om det er vanlig å avtale :)

takk for gode svar :)

Skrevet

Jeg betalte sminke og hår på min forlover på selve dagen, kjolen fikk hun velge selv.

Skrevet

Og hun valgte frisyre og sminke selv også da :)

Skrevet

Det er hyggelig!! I USA gjorde vi det, ikke her i Norge. Sminka og la håret hos frisøren sammen med bruden, men jeg hadde ikke vært der på forhånd. Tror det er vanlig at en snakker om/avtaler litt. Var i bryllup i sommer der forloveren hadde lengre slep enn bruden, og kjolene hadde samme snitt - bare at den ene var blå. Bruden lo. Veeeldig avslappa til det meste, men det var igrunnen ultra harry komisk for oss andre:)

Skrevet

Gamle erteposen: *kremt* lurer på om jeg har sett bilder fra det bryllupet du refererer til jeg!!! ... Enig med deg!

Skrevet

Uff...det håper jeg ikke:/ Må passe kjeften min her inne.

Skrevet

Min forlover valgte både kjole og hårfrisyre/sminke selv. Skulle bare mangle!!!

Jeg betalte selvsagt oppsett og sminke på bryllupsdagen, og vi satt selvfølgelig der sammen:)

Min forlvoer spurte meg på forhånd hva jeg synes om kjolen, men jeg tror ikke jeg ville hatt noen invendinger uansett......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...