Sara Rompompei Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har vært litt "borte" i det siste. Det har vært så veldig veldig mye av mange ting i det siste og så veldig veldig lite av andre... Så jeg må skamfult innrømme at jeg smugleser og smiler og ler med dere, men skriver ingenting tilbake. Eller altså.... jeg skriver jo..... og svarer fine flotte svar...... men det er liksom inni hodet mitt hehe og det kan dere jo slettes ikke lese..... Egentlig burde jeg rett og slett hatt pc'n ved siden av senga, for på natten når jeg ikke får sove, DA skrives det innlegg da knis. Jeg fikk en veldig hyggelig melding i dag nemlig, som fikk vekket meg litt, og som gjorde at sola ute på himmelen blå flyttet inn i hjertet. Igjen, takk skal du ha om du leser dette. Så nå skal det bli full skjerpings her altså! Håper dere alle får en vakker og flotters dag! klem klem
Trollmora Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Borte - borte -titttei ) Alle har vel sitt og stri med innimellom og det er jo koselig at du leser innimellom selv om du bare svarer inne i hodet! Fint med melding som varmer hjertet, kos deg videre med den i dag! Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Kjære lykkelig.... det er fint å vite at du er her! Jeg håper du har det bra med den nye gangen og gulvet og alt. Kos deg med den gode meldingen! god klem til deg fra meg!
coscos Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, hei! Fint at du titter frem innimellom. Jeg prøver også å komme på banen litt sånn innimellom, men merker at av og til strekker ikke tiden til, selv om man gjerne ville :-) Ha en fin dag/kveld du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå