BlirVi4i2012?! Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det noe i veien for å være i basseng den aller siste delen av svangerskapet? Er nå 30 uker på vei, og har fortsatt en bassenggrupe for barn med ulike behov, men er det noen restriksjoner i forhold til dette når jeg kommer litt lenger..? Jeg tenker på smitte osv...
Sina med Sprellings Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 På fødselskurs på sykehuset sa de at vanlig basseng er helt ok fram til fødselen. Det er offentlige boblebad man skal holde seg unna pga høyt bakterienivå. Barnebasseng er jo kanskje varmere enn vanlig basseng, så det kan kanskje være lurt å sjekke med legen eller jordmoren din?
Elise18.11.08 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har hørt at man kan være i basseng helt frem til fødsel. Så lenge ikke vannet har gått. Det er da det er fare for infeksjon!
gutteklubben grei Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg trente med bekkenløsningsgruppa mi fram til termin jeg, det var i et ekstra varmt basseng på sykehjemmet. Sikkert det samme type basseng som du er i :-)
BlirVi4i2012?! Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar =) Er i et kaldt, vanlig offentlig lite basseng, så da burde det jo gå bra som dere sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå