Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 ferdig med bil lånet:))) Blir 3500 kr mere i mnd det:))
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det er kjempe deilig.. Ikke har vi tenkt og kjøpe ny bil med det første heller.. Siden den bilen vi har er mere enn god nok skal vi ikke ha ny bil før vi slipper barnevogn inn og ut av bil, store barneseter og klin i bilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå