ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde en kraftig blødning i uke 6 som jeg var sikker på at var en SA. Men da mensen ikke kom tilbake tok jeg en test som var positiv. Jippi, tenkte jeg. Så jeg har fortsatt å regne på samme termin, men pga blødningen fikk jeg en tidlig ul. Der viste det seg at det var en SA, men at jeg hadde blitt gravid igjen rett etter. Så istedet for 15+2 er jeg nå 9+5... Så denne graviditeten kommer vel til å føles ekstra lang...
Nicita73 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ja ikke sant, og det er der all din fokus bør være nå Gratulerer:)
melkekua™ Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Så flott at du ble gravid igjen så fort ;o) Må bare tenke positivt og ta en dag av gangen! Jeg er selv 10+1 og synes dagene går veldig sakte, men det er nok fordi formen min er crappy.
Reflexia Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 litt kjedelig ja, men du har hvertfall baby i magen =) kos deg masse,håper du får ett fint svangerskap.
ml86 er stolt 2barnsmor Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Tusen takk :-) Prøver å være positiv, men er skikkelig kvalm og sliten denne gangen. Det som egentlig var verst var vel det at jeg trodde jeg var "på den sikre siden" (over 12 uker)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Men du er jo gravid jo!!! Bare vær kjempe glad du!! Du har jo vært vanvittig heldig!! Tenk om du ikke hadde blitt gravid rett etter, da hadde graviditeten blitt lang:o) Prøv å nyt det du:o) Det er bare frem til du er 15+2 du vil føle det tar lang tid,ettersom du føler du har gått disse dagene før:o) (ble selv satt tilbake 2 uker, de to ukene var INNMARI lange, men dår de var over så var alt glemt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå