Ladycaliente Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Datteren min på 4 mnd har begynt å spise betydelig mindre..det har bare blitt verre og verre..Det som er at det virker som hun har lyst på mat for hun blir ivrig når jeg putter flasken i munnen, men når hun begynner å svelge så virker det nesten som om det gjør vondt..hun begynner å gråte for hver slurk. Det går noe bedre med grøt..men når jeg gir henne flaske om natta så går dette uten problemer. Hun er også blitt fryktelig grinete ellers og virker mye trøtt, men må vugge henne i søvn..for hun begynner bare å gråte når jeg legger henne..det gjelder ikke om natta..da sovner hun fint selv. En annen ting som jeg ikke vet om har noe å si er at hun er plaget med utslett i ansiktet og på magen..kan virke litt som atopisk eksem..Må behandle det med kortison når det er som værst.. Hun vil også bare sove på magen og det er ikke akkurat gunstig for utslettet. tenkte kanskje litt på om det kan være gummene som klør og hun føler ubehag..putter lankene sine i munnen hele tiden og sikler en del.. Uff er bekymret..bør jeg snakke med lege? Noen av dere som vet hva det kan være??
Ladycaliente Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Tanken har slått meg, håper det bare er det.
mamman til to gutter Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Mest sannsynlig er det bare tenner. Mini fikk ikke tenner før han var nesten 10mnd, så hadde ikke problemet når han var så liten, men han spiser dårligere i perioder når han får tenner. Fortsatt kan det være umulig å få i han feks brød når han holder på å få tenner, antagelig er det fordi det er sårt. Men hvis det ikke går over snart, så ville jeg fått sjekket nakken hos en mauellterapeut. Det kan være låsninger i nakken som gjør at hun får vondt når hun skal spise. Hvis grunnen til at du gir flaske er at du har hatt problemer med ammingen, så er kan det også være et tegn på låsninger i nakken. (og fysioterapeuter er ikke alltid like flinke til å finne låsninger, vet om et eksempel på at en fysioterapeut har sagt at alt er bra, samtidig som en manuellterapeut like etterpå har funnet store låsninger som helt sikkert har gjort at babyen har hatt vondt) For å finne en manuellterapeut som jobber med barn kan du gå inn på http://www.manuellterapi.no/default.aspx?nid=1046
Ladycaliente Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Har faktisk blitt anbefalt manuellterapi før..Har sliti litt med jenta vår..Og ja hun ble kjempe sint når hun fikk pupp. Og når jeg tenker meg om så er det viss stillinger som virker ubehagelige for henne. Og hun begynner å gråte. Så det kan være noe i det du sier..har i alle fall bestilt time hos mt og vi skal dit på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå