27dager Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 KAST UT MANNEN! Han og jenten var borte forrige uke og jeg sov som en engel. Tilbake i helgen og jeg har ikke sovet noe særlig. Så de to siste nettene har han sovet på annet rom og jeg har fått fred. Helt herlig og kan anbefales, særlig om dere er som meg og sover veldig lett, tar lang tid for å sovne igjen osv. Kan dessuten ligge både på magen (ca..) og på ryggen for tiden! Helt fantastisk! Og det kommer til å holde, det kjenner jeg på meg;) Overskuddet vender tilbake (i den grad det kan i 34. uke og både meg og mannen er mer fornøyd). Lykke til alle dere tapre jenter her på slutten. Selv har jeg 49 dager til termin så føler at jeg nærmer meg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå