*Timulia* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 familien spør hele tida, og jeg klarer ikke å tenke ut så mye! Noen med gode tips?
~sjiraff~ Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hvis du ikke vet hva du ønsker deg er det tydelig at du har det du trenger ) Ønsk heller en donasjon til et veldedig formål f.eks.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe.. Her er en bit av lista våres.. Kanskje noen tips: - microbølgeovn (egentlig ikke nødvendig, har klart oss fint uten til nå) - vinterdyne (dobbeltdyne) - ny støvsuger (utrolig kjedelig, men må ha ny ) - sengetøy (utrolig kjedelig å få, men nyttig) Du kan jo ønske deg: - gavekort til massasje, aromaterapi etc - noe du trenger hjemme - gavekort på skeidar etc Satser på nyttige ting hos oss i år selv om det er litt "kjedelig"
*Timulia* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Har sikkert alt jeg trenger ( har vi ikke alle det, stort sett?), men er nå en gang så barnslig at jeg eeeelsker julegaver! Vi kjøper ikke så store gaver, men tenkte kanskje jeg kunne få noen tips utover sokker og truser. Gavekort var ikke dumt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå