Gå til innhold

Når man jobber i butikk og har rabatt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har man da "lov" til å kjøpe en og annen ting for venner? Skjønner jo at man ikke kan forsyne hele vennegjengen, men er det veldig frekt å spørre om kompisen min kan skaffe et par vintersko til ungene med rabatten sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i de fleste butikker gjelder rabatten kun for ansatte. Der jeg jobbet før var misbruk av rabatt-ordningen grunn til å bli sparket

Skrevet

Der jeg jobber har vi personalrabatt og vennerabatt. Og nærmetste familie (mann, barn, foreldre) går under personalrabatten. Men jeg hadde blitt sur hvis noen jeg kjente, noen venner, hadde spurt om de kunne få bruke rabatten min.. da hadde jeg følt meg litt utnyttet. De som er gode nok venner til å få bruke vennerabatten "min", ville ikke spurt om å få bruke den.. de takker bare ja hvis jeg sier at de kan bruke den :) Syns det hadde vært frekt om andre enn mine beste venner hadde spurt om å få rabatt av meg..

Skrevet

Akkurat det der tror jeg er forskjellig fra sted til sted. Men på jobben min er det sånn at vi kan få lov til å kjøpe en gave til noen med personalrabatten, men det er noe man bare kan gjøre av og til.

Det er i en klesbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...